Kolem Maxe Verstappena je pořád dostatečně živo. Počínaje jeho vstupem do F1, kdy se široce rozebíralo, zda při svém mládí vůbec bude schopen ji zvládnout až po jeho dravý závodní styl, který nebyl všem docela po chuti.
Je vcelku pochopitelné, že se za svého svěřence postaví i šéf týmu, jehož barvy hájí. Stížnosti některých pilotů, nejčastěji ze strany Sebastiana Vettela nebo Kimi Räikkönena nechápe. Naopak je přesvědčen, že jeho devatenáctiletý pilot odvádí vynikající práci.
"Opravdu jejich remcání nechápu. Max je prostě vynikající. Má výborný závodní projev, někdy jezdí tvrdě, ale když přijde nový vítr a naruší setrvalý stav, tak většinou vždy přijde kritika. Ale on se pořád posouvá vzhůru. Zachovává si odstup a používá své hlavy především k závodění," oslavuje Verstappenův výkon Christian Horner.
Šéf týmu, kam Verstappen v rámci výměny mezi Red Bullem a Toro Rosso zamířil, je přesvědčen, že Holanďan při svých soubojích se soupeři nedělá nic špatného, navzdory skutečnosti, že kvůli jeho manévrům bylo nutné provést určitá upřesnění v pravidlech - na která pak paradoxně doplatili jeho rivalové. Podle Hornera je Max jednoznačným oživením dění na tratích.
"Myslím, že cokoli destabilizuje zavedenou hierarchii je vždy přijímáno s despektem. Když se ohlédnu za letošním rokem, opravdu si nemyslím, že by udělal něco vysloveně unfair. Prostě jezdí tvrdě, a to je právě vzrušující. Vždy, když je v autě, tak do toho dává vše. A opravdu miluje závodění. Je jím skutečně posledlý, mohli jsme to poznat například v Brazílii: Zatímco mnozí jeho soupeři chtěli zastavit, on neustále žádal, aby mohl závodit," dodává Horner.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.