Poté, co úřadující šampion F1 Nico Rosberg oznámil překvapivě konec kariéry, zvedla se vlna dohadů, jak bude pokračovat jeho život. Že by jenom seděl doma a s rodinou leštil poháry, to připadalo všem málo pravděpodobné.
Někteří odborníci i bývalí piloti vyslovili názor, že Nico možná po roce nebo dvou přehodnotí svůj postoj a do Formule 1 se zase vrátí. Jedním z důvodů je Rosbergův věk, protože s ohledem na kvalitu Mercedesu a jeho výkony mohl ještě tři nebo čtyři roky v kariéře pokračovat. Jenže současný šampion podobnou eventualitu rázně vyvrací. Francouzskému listu Le Figaro ale poodhalil, že by se do F1 jednou mohl vrátit - jako manažer pilotů.
"Budu hledat adrenalin v jiných projektech. Mluvil jsem třeba o světě filmu, ale to byl spíš vtip. Zajímá mě hodně humanitární činnost, moje žena je architektka, takže i v této oblasti existují projekty, nad kterými přemýšlíme. Co se týče závodění, rád bych mu nějakým způsobem zůstal nablízku. Ale ne jako závodník, když budu tento adrenalin potřebovat, pořád si můžu s kamarády zajezdit na motokáře," zamýšlí se nad budoucími plány Nico.
"Nejlepší by bylo stát se manažerem nějakého mladého pilota. Podobně jako to udělal v mém případě můj otec. Mohl bych pak zažít i zkušenosti z druhé strany. Od příštího roku budu uvažovat o návratu do závodního světa," slíbil Rosberg.
Mnoho otázek se rovněž týkalo jeho vztahu s Lewisem Hamiltonem, který nebyl vždycky ideální, ale nepřerostl nikdy v otevřené nepřátelství. Nico rovněž připustil, že odchodem ze závodní scény se jejich přátelský vztah může opět prohloubit. Reportérům z listu Le Figaro ukázal fotografii, na níž je s Hamiltonem zachycen, když jim bylo čtrnáct let.
"Jsou to krásné vzpomínky. Ale tehdy to bylo jednodušší než dnes. Tehdy byly jenom motokáry a nic jiného. Teď se vše zkomplikovalo, ale až nějaký čas pomine, můžeme být opět dobří přátelé," dodal Rosberg.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.