Na zem ještě pomalu nedopadly zátky z oslavných lahví šampaňského (samozřejmě mimo místo konání posledního závodu) a už se spřádají plány na sezónu budoucí. Jedním z takových týmů je i nováček - Haas Team F1
Když se projdeme jednotlivými závody, najdeme paralelu s tím, co řekl Romain Grosjean v prohlášení po závodě - byly to vzestupy a pády. Po fantastickém začátku se dokonce hovořilo, že Haas bude usilovat o body v každém závodě, ale z toho tým rychle vystřízlivěl. Podstatně zkušenější Francouz sice v prvních čtyřech závodech třikrát bodoval, ale v dalších sedmnácti Grand Prix už na body dosáhl jen dvakrát. Jinak měl Haas spoustu potíží a Grosjean třikrát odpadl a dvakrát se vůbec nedostavil na start. I druhý pilot týmu Esteban Gutiérrez se s pěti křížky značícími v tabulce odstoupení řadí mezi ty, kteří nejčastěji nedokončili závod, na druhou stranu měl i trochu smůly, protože stejně tak pětkrát skončil těsně za bodovanou desítkou.
Grosjean se rozhovořil především o nutnost soustředit se na práci s pneumatikami, protože tato okolnost ovlivnila poměrně dost velké množství závodů. Označil svůj vůz jako nevypočitatelný, protože na některých okruzích jel vůz jako po másle a během několika kol se situace rapidně změnila.
"Domnívám se, že ostatní týmy se pomalu blíží svému limitu, kdežto my jsme ještě schopni dosáhnout dalšího zlepšení, většího než ostatní a dosáhnout toho, aby na nás byla Amerika pyšná. Co se týče nových pravidel, to je opravdu hodně velká výzva, prakticky pro každého. Ale když si uvědomím, že jsme do letošní sezóny vstupovali bez zkušeností a teď jsme o 21 závodů chytřejší, je celkem jasné, že nám to v příštím roce pomůže. Jsem si jistý, že budeme mnohem lepší než v letošním roce," vzhlíží k roku 2017 Grosjean.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.