Okruh Interlagos prošel velkou proměnou. Až do roku 1990 se řadil mezi dlouhé trati, nyní patří k těm nejkratším. Jeho značně nerovný povrch a velmi nepředvídatelné počasí znamenají pro piloty a týmy často složitou situaci.
Toho si je vědom i technický ředitel Williamsu Pat Symonds, který právě v Brazílii očekává klíčové okolnosti, které by jeho týmu a pilotům mohly pomoci k návratu na čtvrté místo v Poháru konstruktérů.
"V Brazílii očekáváme od samého počátku velmi špatné počasí. Včetně možných přeháněk v sobotu a v neděli. Doufáme však, že bude sucho, protože stačí vzpomenout na rok 2013, kdy jsme první suchý den měli až při závodě," vzpomíná Symonds.
V minulosti byly v Brazílii obvyklé až tři zastávky, ale Symonds nyní spíše věří ve dvě, zejména pokud nenastanou nějaké krizové scénáře ohledně počasí.
"Je zajímavé, že Pirelli zvolilo letos o jeden stupeň tvrdší pneumatiky na rozdíl od loňského závodu, takže máme tvrdé, středně tvrdé a měkké. Takovou kombinaci máme poprvé od roku 2013. Bez ohledu na výběr směsí se tedy dá předpokládat, že skončíme u dvou zastávek," plánuje Symonds.
"Časy v kvalifikaci bývají velmi rychlé, letos se pravděpodobně budou pohybovat někde kolem 70 vteřin, takže to nejspíš povede k hodně vyrovnanému startovnímu roštu, kde se bude opravdu počítat každá setina vteřiny.
Okruh je poměrně citlivý na mechanickou přilnavost, takže i větší přítlak, i když ve střední části přijdou ke slovu dobré aerodynamické vlastnosti. Zatímco je pro předjíždění důležitá konstantní rychlost, nejdůležitější pro získání pozic jsou první zatáčka po startu a poté i dobrý výjezd ze zatáčky 12," dodává Symonds.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.