V několika závodech si piloti americké stáje stěžovali na špatnou funkci brzd, dokonce z toho důvodu došlo k nebezpečným situacím, které vyústily v nedokončení závodu. Haas také potvrdil, že funkce brzd se promítla do výkonnosti vozů v premiérovém roce jeho týmu.
Americká stáj dosud využívala vybavení firmy Brembo, ale v důsledku opakujících se problémů a rostoucí frustrace pilotů Romaina Grosjeana a Estebana Gutiérreze hodlá přistoupit ke změně dodavatele. Francouz měl s brzdami problém na startu singapurské Grand Prix a v Malajsii ho postihlo selhání brzdového kotouče, jeho mexický týmový kolega zase musel kvůli brzdám odstoupit ze závodu v Austinu.
"Budeme testovat jiného dodavatele brzd v prvním nebo druhém volném tréninku. Musíme vyzkoušet, jak se bude nové zařízení chovat a jestli se s ním budou piloti cítit dobře nebo ne. Pokusíme se to zjistit, protože nemáme k dispozici příliš času," vysvětlil situaci manažer týmu Günther Steiner.
Haas má na Interlagosu vůbec nabitý program, protože vedle vlastních záležitostí ještě bude zkoušet Halo koncept - v případě amerického týmu to bude poprvé v této sezóně.
"Plánujeme ho nasadit na Romainův vůz v prvním tréninku. Sdělí nám své poznatky a ty předáme FIA. Je potřeba toto zařízení ještě zkoušet a my budeme rádi, že přispějeme svým dílem. I když bude Halo koncept zaveden až napřesrok, pomáháme udělat další krok k vylepšení zařízení poskytující ochranu pilotovi, ale hlavně aby se byl schopen dostat rychle do auta a ven z něj," dodává Steiner.
Bude rozhodně zajímavé slyšet Grosjeanovy názory na test s Halo konceptem, protože Francouz patří mezi nejradikálnější odpůrce tohoto systému. Podle jeho názoru jeho zavedení jde proti DNA vozů s nezakrytými koly.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.