Hlavní promotér Velké ceny a starosta Montrealu, Francois Dumontier prozradil, že je otázkou dní, než se v prodeji objeví lístky a že se v současné době řeší dlouhodobý kontrakt.
Kanada společně s Brazílií a Německem měly na seznamu lokalit v kalendáři pro rok 2017 u svého jména hvězdičku a čekalo se na konečné potvrzení. U Velké ceny Kanady to zatím vypadá, že vše v příštím roce proběhne tak, jak by mělo. Navíc Kanada bude mít v F1 i svého zástupce, osmnáctiletého Lance Strolla u Williamsu.
Francois Dumontier, se k situaci vyjádřil následovně: "Jediné, co mohu říct je, že v blízké době oficiálně oznámíme, jak vše proběhne bez komplikací a lístky na závod pro příští rok půjdou do prodeje. Teď řešíme dlouhodobou spolupráci, jelikož vše se lépe plánuje, když máte kontrakt na delší dobu. Už o tom diskutujeme několik týdnů a vypadá to zatím slibně."
Na otázku ohledně nedodělaných částí okruhu, které byly hlavním důvodem pozdržení potvrzení, Dumontier odpověděl: "Garáže jsou jednou z těch větších věcí, na kterých zrovna pracujeme. Měli bychom je stavět příští rok a hotové by měly být snad v roce 2019. Je třeba na tom zapracovat, ale teď já, Bernie, město a všichni zainteresovaní lidé máme jasnou vizi a během pár dní bychom chtěli začít prodávat vstupenky."
Dalším důležitým aspektem v rámci pořádání velké ceny Kanady je i přítomnost kanadského jezdce v seriálu. Lance Stroll bude prvním závodícím Kanaďanem od dob Jacquese Villeneuva, který svou kariéru v F1 ukončil před deseti lety.
"Už když se o Lanceovi začalo spekulovat, tak mi v kanceláři pořád zvonil telefon. Věřím, že to přiláká na trať spoustu fanoušků, kteří ho budou chtít podpořit. Podívejte se na letošní VC Belgie a Maxe Verstappena, organizátoři řekli, že se vstupenky dobře prodávaly hlavně kvůli němu. Doufáme, že to bude v Montrealu podobně. Máme tu lidi, kteří se o závodění zajímají a chodí na závody již dlouhá léta. Věříme tak, že by to mohlo posílit postavení motorsportu v Kanadě obecně i mimo svět F1," zakončil starosta Montrealu.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.