Pomalu si můžeme začít dělat čárky, kdo u někdejších pilotů se ještě k mexickým událostem nevyjádřil. Zatím poslední je někdejší pilot F1 Johnny Herbert, podle jehož názoru šlo celou situaci řešit i jinými prostředky.
John Paul "Johnny" Herbert strávil s určitými přestávkami ve Formuli 1 jedenáct let a vystřídal značky Benetton, Tyrrell, Lotus, Sauber, Jaguar, Stewart a Ligier, byť na některých absolvoval pouze epizodní závody. Je rovněž vítězem tří Grand Prix, dvě vyhrál ve stínu Michaela Schumachera na Benettonu, poslední vítězství v roce 1999 v evropské Grand Prix bylo zároveň i jedným triumfem týmu Stewart. Také on se k mexickým událostem vyjádřil, konkrétně pro agenturu Reuters.
"Nejhorší by útok přímo na Charlieho Whitinga. Myslím, že Sebastian byl docela mimo a něco se s tím mělo udělat, zašel opravdu příliš daleko," zmínil se dvaapadesátiletý pilot s tím, že na druhou stranu vítá možnost pilota se takovým způsobem zbavit stresu ze závodních situací.
"Slyšíme Vettelův emotivní projev a myslím, že něco podobného i slyšet chceme. Ale někdy je opravdu potřeba dávat pozor na to co říkáte a jak to řeknete. Jeho opravdu hrubé útoky na Charlieho už byly interpretovány nepřijatelným způsobem. Měl za ně něco dostat a ne vyváznout bez úhony," komentuje Herbert úterní rozhodnutí prezidenta FIA JEana Todta, který "výjimečně" neudělil Vettelovi trest poté, co se německý pilot omluvil.
Naproti tomu desetivteřinová penalizace pro Vettela je podle Herberta dalším špatným rozhodnutím FIA. Jeho názor na souboj s Ricciardem je takový, že nešlo o nic neobvyklého.
"Divím se, že byl Vettel za něco takového potrestán. Rád bych to věděl, co vlastně udělal špatného? Byl to těsný souboj, nic neoprávněného. Vzpomínám si, že když jsem závodil, tak jsem to občas také tak zkusil, když jsem se domníval, že se tím soupeře zbavím. Pořád mám na mysli, že vymezená trať je vymezená trať. A basta. Navzdory všem argumentům je každé zkrácení trati výhodou," uvedl ve své řeči v rámci autogramiády své knihy What Doesn't Kill You... (Co tě nezabije...) v knihkupectví Blackwell Holborn Johnny Herbert.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.
Sezóna F1 2025 odstartuje netradičně, když všech 10 týmů představí svá nová zbarvení vozů společně během jedinečného večera v londýnské O2 Areně. Tato historická událost slibuje přilákat pozornost fanoušků z celého světa. Víme, kdy se tato událost odehraje.