Travnaté úprky v Grand Prix Mexika v podání Hamiltona a Verstappena vyvolaly hodně vášně a snahu podobnou situaci nějak vyřešit. Tak to ostatně bývá, že se některé věci řeší až poté, co dojde k vyhrocené situaci.
Že bez přehánění jde o silně diskutované téma naznačuje počet komentářů, které se k událostem v Grand Prix Mexika udály. Zvláště také proto, že ze strany komisařů došlo k rozdílnému posouzení a "ohodnocení" v podobě trestných vteřin.
Na scénu se tak dostává záměr Bernie Ecclestonea, kterým minulý týden vyvolal určitý rozruch. Podobné dohady by podle něj odstranila zhruba 40 cm vysoká zídka podél některých zatáček, která by zabránila pilotům, aby využívali únikové zóny a příliš často se pohybovali za hranicí trati. K tomu se vyjádřil Christian Horner, podle nějž je třeba použít některé odrazující prostředky, ale nikoli v takovém provedení.
"Bernieho názor umístit vedle trati zeď je jednou stranou určitého názorového spektra. Rozhodně bych jako řešení bral spíše šterkové plochy, protože když se v ní ocitnete, buď ztratíte velké množství času nebo pro vás závod skončí docela. Rozhodně si myslím, že podobné řešení by mělo být aplikováno v zatáčkách, jako je mexická 1, protože štěrk určitě bude lépe odrazovat než velké asfaltové únikové zóny. Ty jenom napomáhají příliš volnému výkladu pravidel. V čem se lišil Maxův manévr od Lewisova v šikaně v Monte Carlu nebo v Mexiku v první zatáčce? Pořád to všechno závisí na výkladu komisařů k určité události, takhle by se chytili do štěrkové pasti a bylo by to jednoduché," vyjádřil se k této situaci Horner.
Překračování limitů trati se stalo jedním z nejdiskutovanějších témat tohoto roku. Na některých tratích v určitých úsecích bylo penalizováno vyjetí z trati za pomoci elektronických senzorů, v Rakousku zase byly instalovány "odrazující" obrubníky. Naproti tomu některé osobnosti v paddocku, mezi nimi i Toto Wolff, volají po zrušení sankcí za výjezdy mimo trať.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.