Existuje rčení o spojených nádobách nebo také všechno souvisí se vším. Poslední události ve světě F1 by mohly naznačovat, že dojde k výměně figurek na šachovnici nejen v oblasti pilotů, ale i týmových šéfů.
Každá situace, která trochu zahýbe prostředím F1 vyvolá i množství zpráv, které leckdo vydedukuje téměř z "křišťálové koule", jiný zase prostým posouzením situace a porovnáním s událostmi dřívějšími. Že u Ferrari není situace nijak růžová, to je evidentní a poslední extempore Sebastiana Vettela tomu jenom napovídá. Také se neustále debatuje o tom, jaká je vlastně pozice Maurizia Arrivabeneho a zda není jednou, nebo téměř oběma nohama na odchodu.
I proto se objevily zprávy, které nejsou žádnou novinkou, protože se prohnaly sdělovacími prostředky už několikrát v minulosti - samozřejmě s různým stupněm vážnosti. Podle nich by se mohl k Ferrari přesunout jak nynější šéf Red Bullu Christian Horner, tak i proslulý konstruktér Adrian Newey.
Sedmapadesátiletý konstruktér už jednou prožil podobný případ, kdy ještě jako zaměstnanec McLarenu čelil soustředěným útokům ze strany Bobby Rahala, tehdejšího šéfa týmu Jaguar. Byla dokonce zveřejněna několikamilionová částka, za kterou by měl od Rona Dennise odejít, ale ten důrazně zakročil a Newey další čtyři roky u McLarenu setrval. Když pak odešel k Red Bullu (2006), tak už to bylo do nástupnického prostředí britské značky. Ale abychom nezamluvili současný možný přesun...
"Nemám absolutně žádnou palčivou touhu po přestupu k Ferrari. Jsem opravdu šťastný tam, kde jsem a jsem odhodlán tu zůstat až do roku 2020. Adrian také potvrdil dlouhodobou dohodu, která zahrnuje další faktory jako spolupráci na návrhu vozu Aston Martin. Takže naším cílem a přáním je, abychom se opět vrátili na vítězné pozice a nadále v průběhu několika dalších let bojovali s Mercedesem," prohlásil pro stanici Sky Sport News Christian Horner.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.