O závěru mexické Grand Prix se bude ještě dlouho mluvit. Zastánci Verstappena, Vettela i Hamiltona budou přesvědčeni, že právě oni mají pravdu. Pochopitelně se to bude týkat i výroků zástupců týmu - těch případů, kdy dokáží přiznat chybu svých "oveček", je pomálu.
Přitom zrovna u Red Bullu by to mohlo fungovat - stačí si vzpomenout na Soči, kde Kvjat poslal z trati nadvakrát Vettela a vzápětí se z týmu stěhoval do záložního Toro Rosso. Tam asi šlo těžko něco namítat, i když by se dalo hovořit o závodním incidentu. I v těch je vždy někdo, kdo má větší a kdo menší podíl viny.
Christian Horner se po dramatickém závěru nedělního závodu, kdy se několikrát prohazovalo pořadí, přiznal k velké frustraci, protože neustále věří, že Verstappenův trest byl nespravedlivý.
"Konec závodu byl jako crescendo. Rozhodně jsme neměli pocit, že by Max brzděním v zatáčce 1 získal nějakou výhodu. Evidetně probrzdil, projel trávou a vyjel přes Sebastianem. Kdyby byl po jeho boku nebo při opuštění trati posunul před něj, pak bychom možná ten trest i pochopili. Jeho jednání se vůbec nelišilo od toho, co udělal Lewis na začátku závodu, kdy také opustil trať. Požadovali jsme vysvětlení od vedení závodu a oni řekli, že potřebují celý incident prověřit. Tak jsme nechali Maxe na jeho pozici a nedali mu pokyn, aby pustil Sebastiana před sebe.
Daniel, který dvacet kol před koncem přezul na měkkou směs, doháněl Sebastiana. Předpokládali jsme, že ho dostihne čtyři kola před cílem. To se mu podařilo. Zaútočil v zatáčce 4 - bylo tam hodně dohadů o pohybu Vettela během brzdění; po zkušenostech z Japonska byla minulý týden zveřejněna směrnice ohledně změny směru během brzdného manévru. Kdyby se to stalo o týden dříve, tak by to možná bylo v pořádku, ale pravidla jsou jasně dána. Proto také Sebastian skončil s penalizací 10 vteřin, což nám přineslo třetí a čtvré místo. Bylo to pak zvláštní, když Max skončil na dráze třetí, ale musel opustit místnost za stupni vítězů, Sebastian si převzal trofej, kterou teď musí předat Danielovi," vyjadřuje se k celé situaci obšírněji Horner.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.