O závěru mexické Grand Prix se bude ještě dlouho mluvit. Zastánci Verstappena, Vettela i Hamiltona budou přesvědčeni, že právě oni mají pravdu. Pochopitelně se to bude týkat i výroků zástupců týmu - těch případů, kdy dokáží přiznat chybu svých "oveček", je pomálu.
Přitom zrovna u Red Bullu by to mohlo fungovat - stačí si vzpomenout na Soči, kde Kvjat poslal z trati nadvakrát Vettela a vzápětí se z týmu stěhoval do záložního Toro Rosso. Tam asi šlo těžko něco namítat, i když by se dalo hovořit o závodním incidentu. I v těch je vždy někdo, kdo má větší a kdo menší podíl viny.
Christian Horner se po dramatickém závěru nedělního závodu, kdy se několikrát prohazovalo pořadí, přiznal k velké frustraci, protože neustále věří, že Verstappenův trest byl nespravedlivý.
"Konec závodu byl jako crescendo. Rozhodně jsme neměli pocit, že by Max brzděním v zatáčce 1 získal nějakou výhodu. Evidetně probrzdil, projel trávou a vyjel přes Sebastianem. Kdyby byl po jeho boku nebo při opuštění trati posunul před něj, pak bychom možná ten trest i pochopili. Jeho jednání se vůbec nelišilo od toho, co udělal Lewis na začátku závodu, kdy také opustil trať. Požadovali jsme vysvětlení od vedení závodu a oni řekli, že potřebují celý incident prověřit. Tak jsme nechali Maxe na jeho pozici a nedali mu pokyn, aby pustil Sebastiana před sebe.
Daniel, který dvacet kol před koncem přezul na měkkou směs, doháněl Sebastiana. Předpokládali jsme, že ho dostihne čtyři kola před cílem. To se mu podařilo. Zaútočil v zatáčce 4 - bylo tam hodně dohadů o pohybu Vettela během brzdění; po zkušenostech z Japonska byla minulý týden zveřejněna směrnice ohledně změny směru během brzdného manévru. Kdyby se to stalo o týden dříve, tak by to možná bylo v pořádku, ale pravidla jsou jasně dána. Proto také Sebastian skončil s penalizací 10 vteřin, což nám přineslo třetí a čtvré místo. Bylo to pak zvláštní, když Max skončil na dráze třetí, ale musel opustit místnost za stupni vítězů, Sebastian si převzal trofej, kterou teď musí předat Danielovi," vyjadřuje se k celé situaci obšírněji Horner.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.