O změnách v F1 se hovoří neustále a existuje velké množství názorů, co by se mělo upravit a předělat, aby se dosáhlo většího efektu. Často do takových otázek zasahují i ti, kteří mají k závodům jednoznačně nejblíž, totiž sami piloti.
Už v minulosti se o tom problému hovořilo, sdílejí ho nejen fanoušci, ale i sami muži v kokpitech a nakonec i sám velký Bernie Ecclestone. Nelíbí se jím velké únikové zóny v zatáčkách, které podle nich zbytečně snižuji kredit Formule 1. Ecclestone po Grand Prix USA prohlásil, že si někteří piloti navykli pohybovat se až příliš často za hranicí tratě a vůbec za to nejsou stíháni. To zbytečně poškozuje show, kterou má F1 divákům přinášet.
"Byl jsem v minulosti tvrdě kritizován, protože jsem chtěl podél zatáček vystavět zídku vysokou 40 centimetrů. Pořád se bavíme o tom, že se nesmí vyjíždět z trati, takže vám slibuji, že to pilotu určitě nebudou dělat," hovoří Ecclestone o poněkud tvrdém, ale účinném nápadu.
Souhlas a podporu s Ecclestoneovým řešením vyslovil i současný třetí pilot průběžné klasifikace Daniel Ricciardo. Podle něj by přineslo do závodů větší prvek napětí a vzrušení.
"Ta myšlenka se mi líbí, myslím, že takové stěny by vlastně byly docela dobré, zavést nějakou permanentní překážku. Lewis Hamilton v Monaku se přede mnou bránil a projel rovně šikanu. Kdyby tam byla zeď, tak bych se dnes radoval z vítězství. Nejsem zastánce velkých otevřených únikových zón. Na určitých místech by mělo být něco, co bude působit jako odstrašující prostředek. Jinak to nebude vzrušující. Jsem zastáncem závodní stopy," podporuje Ecclestonea australský pilot.
"Na schůzkách pilotů jsme o této záležitosti mluvili, jak únikové zóny vyřešit. Rychlé obrubníky jsou účinné jen v některých pasážích. Někde fungují, ale je víc případů, kdy pilot vyjede mimo trať, klidně se na ni vrátí a nemusí se bát žádného postihu. Alespoň nějaký postih by se ho měl týkat. Koneckonců když vyjedete z trati, udělali jste chybu a měli byste ztratit nějaký čas. Myslím, že to je ta hlavní věc, která mi vadí. Příliš mnoho z nás pak nebudou usilovat, aby byli perfektní, to nás pak dělá méně kvalitní. Zkrátka budeme moci chybovat a nic za to nezaplatíme," komentoval Ricciardo situaci s tím, že pokud si pilot takto ulehčí komplikovanou situaci a nebude potrestán, bude to pro diváky vypadat špatně. Fanoušci už také na různých diskusních fórech o podobných případech živě debatují a ve většině případů mají na věc shodný názor s tím Ricciardovým.
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.