Přestupový trh stále ještě není uzavřen, pořád existují možnosti přesunu do týmů, kde není vyřešena jezdecká sestava. V této souvislosti se často skloňují i jména obou pilotů Manoru, kteří jsou smluvně vázání u Mercedesu.
Stuttgartská automobilka se ke svým chráněncům rozhodně nechová macešsky a intenzivně se zajímá o jejich budoucnost. Shodou okolností oba mladíci závodí u týmu Manor, kde sbírají nutné zkušenosti. Wehrlein si vede nadmíru dobře a dokázal vyjet mistrovský bod, Ocon se k týmu dostal výměnou za Ria Harjanta od Graqnd Prix Belgie a několikrát už se mu podařilo Wehrleina porazit. Šéf Mercedesu Toto Wolff se proto zajímá o jejich další kroky, ke kterým by automobilka měla co říci.
"Všechno se to hezky schází. U Manoru spolu oba svádějí zajímavé souboje, my se zajímáme o jejich budoucnost a jsme v kontaktu s některými týmy, s nimiž by mohli příští rok spolupracovat, ale ještě je pořád čas," naznačil další kroky Wolff.
Oba piloti se objevili ve spojitosti s týmem Force India jako možná náhrada za Nico Hülkenberga, odcházejícího k Renaultu. Ale také francouzská stáj už dříve rovněž projevila nemalý zájem o Ocona. Wehrlein by mohl být pro Force Indii zajímavý i jako pilot s vazbou na Mercedes ohledně dodávek motorů. Ocon by podle některých zdrojů mohl mít určité zvýhodněné u Renaultu s ohledem na francouzský původ, ale to rozhodně vyvrací generální ředitel automobilky Cyril Abiteboul.
"Co se tohoto tématu týče, nechceme spojovat naší činnost s otázkou státní příslušnosti. Od pilota chceme, aby byl především rychlý, aby byl přínosem pro tým, jako to očekáváme v případě Hülkenberga a jeho zkušeností. Má silného ducha a určitě dokáže tým stmelit, to samé proto očekáváme od druhého pilota. Máme ještě trochu času na rozhodovoání, rovněž se nabízí několik možností. Uspokoující určitě je, že piloti mají o náš projekt zájem," komentoval situaci Abiteboul.
Ono protěžování národnosti není v F1 obvyklé, i když z minulosti známe případy, kdy byli zejména ve francouzských stájích preferováni "domácí" piloti - jako příklad můžeme zvolit Renault v jeho prvním období v F1 nebo tým Ligier ve stejné době.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.