Jezdecká sestava Force Indie je velice kompaktní a také úspěšná, vždyť pomalými krůčky táhne tým k jeho nejlepšímu výsledku v historii. Není ale vyloučeno, že v příštím roce už ji ve stejném složení neuvidíme.
Nejdřív to byl Sergio Pérez, který měl byl podle motoristických médií středem zájmu a dokonce se spekulovalo, zda nezamíří k týmu Haas. Další názorový proud tvrdil, že Mexičan hraje s týmem tradiční hru, kdy se nenápadným naznačením, že je o něj zájem i jinde, snaží zhodnotit svůj kontrakt. Tato věc už je vyřešena, Pérez nakonec zůstává u Force Indie (více zde).
Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg ho střídá na poli dohadů. Ačkoliv má německý pilot uzavřenou dohodu s Force Indií z mnohem dřívějšího data než Checo, nyní se o jeho služby velice intenzivně zajímá Renault. Dokonce se hovoří, že by měl být Hülkenberg hlavním esem pro vývojové zimní práce. Francouzská automobilka zjevně není spokojena s dvojicí současných pilotů, protože Magnussen a Palmer zatím dohromady přivezli osm bodů a za nimi zůstávají pouze týmy Manor a Sauber. Ačkoliv vedení hovořilo o postupných krůčcích, tohle je asi silná káva i pro něj.
Renault už oslovil několik potenciálních adeptů - ale Vandoorne, Sainz jr. či Bottas se jevili jako marný pokus, zejména díky neprůstřelným smlouvám. Hülkenberg sice má dohodu s Force Indií, ale zdroje blízké Renaultu tvrdí, že existuje možnost, jak ho z kontraktu vyvázat. Je tu sice jisté riziko, že Hülkenberg by přechodem do francouzského týmu zažil určitý výkonnostní pokles a pro někoho se může zdát nesmyslné, že by měl odejít z týmu na vrcholu. Jenže nesmíme zapomenout, že v příštím roce nás čeká "point zero", jak komentují zavedení nových pravidel týmy i piloti, navíc Renault svým zázemím slibuje do budoucna posun vpřed, což ostatně zástupci automobilky avizovali už před letošní sezónou.
V kuloárech se hovoří o "velmi pokročilém stadiu rozhovorů" mezi Hülkenbergem a Renaultem a údajně už byla uzavřena i rámcová dohoda, ale rozhodně nebyl podepsán žádný oficiální dokument. Pokud by Francouzi dostali Hülkenberga do svých řad, s největší pravděpodobností by byl jeho partnerem Esteban Ocon, jehož výsledky v týmu Manor jsou velice slibné.
Za předpokladu, že by se tato rošáda realizovala, zůstává otázkou, kdo by zaujal Hülkenbergovo místo u Force Indie po boku Sergia Péreze. Oficiálně se zatím tato otázka neřeší, ale jako možná volba i s ohledem na pohonné jednotky, které Force India využívá, by byl jedním z možných adeptů Pascal Wehrlein.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.