Občas to v radiové komunikaci pěkně zajiskří a nezřídka je nutné některé pasáže hovorů mezi pilotem a boxovou zídkou "vypípávat". Svět F1 má své výtečníky, jejichž výlevy patři mezi vyhledávané na různých sociálních sítích.
Asi každý z fanoušků F1 zná Räikkönenovo naštvané: "Nechte mě, já vím, co mám dělat" nebo Rosbergovo "Nic mi neříkejte, nechci nic slyšet!" Sem tam se dozvíme, kdo je idiot, chová se jak torpédo, nejsme ochuzeni o projevy vzteku, zklamání či nadšení. A hlavně se stěžuje.
Mezi časté "stěžovače" se řadí rovněž Romain Grosjean, který ale má pro své výbuchy zvláštní ospravedlnění a navíc na svých výstupech do "rádia" nevidí nic negativního - pokud jsou samozřejmě správně pochopeny.
"Někdy mám tendenci být příliš ctižádostivý, možná až vášnivý, ale právě to kluci v boxech milují. Když jsem narazil v kvalifikaci na GP Singapuru do zdi, poté se vrátil do depa a řekl: »Je mi líto, ale v noci si asi neodpočinete«, odpověděli »O to se nestaráme, víme, že ses venku snažil na 120 %, a to od tebe očekáváme«. Není v tom nic osobního, když kritizuji naše auto. Je to jenom můj pocit, že vše nejde hladce," vysvětluje Grosjean.
Při posledním závodě si mohl od plic zanadávat na nefunkční brzdy, ale bylo by toho víc. Francouz si ale stojí za názorem, že jeho hlášky do radiokomunikace vlastně nejsou namířeny proti nikomu konkrétnímu.
"Když si dám něco, co mi nebude chutnat a řeknu »Nenávidím to«, není to namířeno proti konkrétnímu jídlu nebo kuchaři. Je to odraz mého vkusu. Kladu důraz na pocity. Jsem prostě vášnivý: Nejsem povahou Fin, který je chladný a klidný, založením jsem spíš latinský typ. Vypadá to, že se v autě chovám jako debil, ale jsem v podstatě milý kluk, a že opravdu jsem milý kluk, to většina ví. A ta většina také ví, že když vyvíjím tlak, tak žádám, aby se k němu všichni přidali. Nejsem typ, který bude tři noci před závodem popíjet, pak odpoledne přijde a řekne »Jdu udělat svou práci«. Ano, jednu noc si popiju, pak potrénuji, odpočinu si, soustředím se na nutriční program a všechno musí být v pořádku, protože chci být stoprocentně připraven!" dodává Grosjean.
Nicméně třicetiletý rodák ze švýcarské Ženevy nedávno připustil, že bude potřeba na svém projevu zapracovat a poněkud se mírnit. "Snažím se držet trochu zpátky, protože závody přenáší televize a lidé, kteří mě neznají si zákonitě pomyslí, že je něco špatně."
Oscar Piastri vynechá úvodní páteční trénink v Abú Zabí, aby McLaren splnil pravidlo nasazení nováčka, a jeho vůz převezme testovací jezdec Pato O’Ward, který týmu poskytne cenná data.
Lewis Hamilton přiznal, že po Velké ceně Kataru vůbec netušil, že Max Verstappen závod vyhrál, a jeho reakce odhalila napětí a dramatický vývoj boje o titul.
Red Bull oznámil významné změny v jezdecké sestavě pro nadcházející sezonu, které posílí dynamiku týmu. Mladí talentovaní jezdci získávají nové příležitosti a oba týmy se připravují na náročný rok 2026.
Po Velké ceně Kataru se na sociálních sítích strhla vlna nenávistných reakcí mířených na Kimiho Antonelliho, který se stal terčem urážek a kritiky.
Andrea Kimi Antonelli při závodě v Kataru přišel o čtvrté místo po chybě v deváté zatáčce, což umožnilo Landu Norrisovi získat cenné body v boji o titul. Mladý Ital popsal co se stalo.
Max Verstappen si na Velké ceně Kataru připsal klíčové vítězství, kterým souboj o titul protáhl do posledního závodu sezony. Za ním projel cílem Oscar Piastri a třetí Carlos Sainz.
Oscar Piastri zatím v Kataru ovládl všechny tréninky i kvalifikaci a potvrzuje návrat do vrcholné formy. McLaren připisuje jeho dominantní výkon kombinaci talentu jezdce a vozu dobře padnoucího k vysokopřilnavému okruhu.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc během celého víkendu v Kataru zápasí s tím, jak z Ferrari SF-25 vyždímat jeho potenciál. Vůz, který na papíře sliboval rychlost a stabilitu, se na trati ukázal jako nepředvídatelný.
Oscar Piastri si zajistil pole position pro Velkou cenu Kataru před týmovým kolegou Landem Norrisem, který skončil druhý. Třetí místo obsadil obhájce titulu Max Verstappen, což připravuje napínavý souboj o vítězství v nedělním závodě.
Oscar Piastri ovládl sprint na Velké ceně Kataru Formule 1, když si po sebevědomém výkonu dojel pro vítězství. Lando Norris sice nedosáhl na čelo, ale připsal si cenné body a zároveň stáhl část náskoku Maxe Verstappena v šampionátu.
Oscar Piastri pokračuje ve svém návratu do boje o šampionát a v Kataru si zajistil pole position pro sprintový závod před Georgem Russellem.
Zak Brown promluvil o kontroverzním rozhodnutí z Las Vegas a nastínil, že i FIA měla k uloženému trestu určité výhrady. Šéf McLarenu přitom naznačil, že situace byla složitější, než by se na první pohled zdálo.