Kolem mexického pilota je poslední dobou poměrně živo. Aby také ne, když jeho silné sponzorské zázemí nedává spát jak týmu Force India, tak konkurenci. Ačkoliv se v minulosti řešilo mnoho dohadů, jistého není ještě vůbec nic, jak uvedl sám Pérez v Malajsii.
Právě v areálu okruhu v Sepangu se šestadvacetiletý pilot nechal slyšet, že v otázkách dohody s jeho stávajícím zaměstnavatelem došlo k "významnému pokroku" ohledně jeho definitivní dohody s Force Indií. Poslední záležitostí, kterou je nyní třeba dořešit, je konečná podoba jeho mzdy.
V posledních týden se totiž roztočil kolotoč spekulací, kam vlastně bude mít Pérez namířeno nebo jestli zůstane u týmu, v němž zatím dosahuje velice dobrých výsledků - ani při svém jednoročním angažmá u McLarenu se nedostal na stupně vítězů. Vedení Force Indie sice má předběžnou dohodu s Pérezem pro rok 2017, ale probíhají ještě některé debaty se sponzory. Hlavní těžiště jednání s Pérezem se týká jeho finančních odměn pro příští sezónu plus nároku na bonusy z předchozího období. Tyto podmínky je pro další kontrakt nutné dořešit.
V souvislosti s "Checo" Pérezem byl zmiňován často tým Haas, odkud by pak měl Sergio jednodušší cestu do týmu Ferrari v roce 2018. Logicky by to do sebe zapadalo, navíc americký tým není příliš spokojen s Pérezovým krajanem Gutiérrezem, který zatím nenaplnil týmová očekávání. Pérez však tvrdí, že doufá v brzké vyřešení finančních otázek a nic nebude bránit v oficiálním potvrzení jeho dalšího působení v týmu Force India.
"V průběhu tohoto víkendu jsme udělali velký pokrok ohledně mé budoucnosti. Takže jsem přesvědčen, že již brzy dostanete oficiální vyjádření. Vím, co mám udělat, ale nejsem zatím v pozici něco komentovat, jen doufám, že to bude brzy. Nemohu vám sdělit víc detailů, ale jsem si jist tím, co podnikám, a že činím dobře," odrážel Mexičan všechny dotazy, většinou se týkajících otázek, zda jeho dohoda pro rok 2017 s Force Indií už byla provedena.
Podobně jako Pérez je na tom i jeho týmový kolega Nico Hülkenberg, který uzavřel s Force Indií kontrakt na příští rok, ale ozvaly se hlasy, že o něj projevil zájem Renault.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.