Vyhrocený souboj mezi týmy Force India a Williams o čtvrté místo pokračuje. Piloti obou stájí jsou si vědomi, že v konečném důsledku mohou rozhodovat i maličkosti, proto třeba u Williamsu želí promarněné příležitosti v prostřední části kvalifikace.
Valtteri Bottas připouští, že se mohl dostat do Q3, protože na svého rivala Péreze ztrácel skutečně minimálně, pouhých 0,039 vteřiny. Jako jednu z příčin uvedl chybu ze své strany, protože nedokázal přejít na kvalifikační režim motoru v pravý čas. Když se k tomu přičtou ještě další drobné nedostatky v rychlém kole, nelze se divit, že Fin skončil na prvním nepostupovém místě v Q2 a jeho mexický soupeř se protáhl do závěrečné části, ve které nakonec skončil sedmý.
Bottas si přitom nepřipouštěl žádné potíže a byl přesvědčen, že jeho vůz je dostatečně připraven na postup do Q3. O to víc si vyčítal vlastní chybu, která ho v rozhodující chvíli připravila o onen niterný rozdíl.
"Myslím, že naše tempo bylo dostatečné, abychom se vyrovnali Force Indii, takže teoreticky bychom s nimi mohli v Q3 bojovat na stejné úrovni. Ale v Q2 jsem v zaváděcím kole udělal chybu. Přepnul jsem motor do kvalifikačního režimu o něco později, takže jsem na začátku rovinky neměl dostatečnou rychlost. Řeč je o několika setinách vteřiny, ale i ty mohou hrát roli. Ani samotné kolo nebylo perfektní, moc dobře vím o některých nedostatcích tam a tam - ve střední pasáži bylo auto nedotáčivé, hlavně v zatáčkách šest až osm. Také v zatáčce 2 jsem nebyl schopen trefit apex podle svých představ. Takže pak bylo poněkud obtížnější dostat se na maximální výkon. Měl jsem pocit, jako by vyváženhí auta nebylo dobré, nebylo rozhodně perfektní, takže ani jedno z mých kol nepatřilo mezi ta nejlepší. Myslím, že na Q3 jsem určitě měl," zhodnotil své vystoupení v kvalifikaci Bottas.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.