Otázka Halo konceptu se opět dostává na přetřes díky události z prvního tréninku Grand Prix Malajsie. Po instalačním kole se v boxech vzňal Magnussenův renault. Pilot se dostal bez úhony z kokpitu, ale způsob, jakým to musel udělat, přinesl několik otazníků.
Sám dánský pilot prohlásil, že se mu podařilo opustit vůz poměrně rychle, ale kdyby měl na kokpitu nainstalovaný Halo koncept, byl by to docela jiný příběh. Po problémech s palivovým čerpadlem, které začalo chrlit benzín na horní část krytu motoru, došlo k požáru za zády pilota. Dán tedy musel opustit kokpit směrem dopředu, což by s Halo konceptem bylo podstatně složitější. Pochopitelně byl na stejnou věc dotázán i Magnussen.
"Pravděpodobně ano. Halo jsem na svém voze nikdy neměl, takže nejsem nejpovolanější osobou, ale můžete se zeptat někoho, kdo už s ním jel - uvidíme, jestli by se dostali ven tak rychle. Podle mého názoru je pět vteřin příliš dlouhá doba, pokud vám za zády hoří. Takže určitě pět vteřin čekat nechcete. Je to zajímavá otázka," komentoval situaci Magnussen, který navzdory dramatické podívané a chvatnému opuštění vozu zvládl celou situaci v klidu.
Komentář k této situaci připojil i expert F1 stanice Sky Sport a někdejší pilot Martin Brundle, který strávil v monopostech nejvyšší kategorie s dvěma menšími přestávkami dvanáct let.
"Pokud je monopost zachvácen požárem, je to vždycky ten nejhorší scénář, zvlášť když se oheň objevil znovu. Viděl jsem, jak sundávají všechny ty díly, při hašení panoval opravdový zmatek. Vím, že poškodili kabeláž, jejíž výměna vyžaduje spoustu práce."
It's pretty hot in Malaysia! ☀️? pic.twitter.com/m3dU9jAGFM
— Kevin Magnussen (@KevinMagnussen) September 30, 2016"Kolem palivového systému bylo vytvořeno velké množství bezpečnostních opatření, proto je poměrně neobvyklé vidět vůz F1, který tak dlouho hoří. Vůbec nepůsobil jako monopost F1 v boxech, ale raněné monstrum, od něhož se lidé odvrací. Kousek od ohniska požáru byl akumulátor; docela mě vyděsila představa, že by i toto zařízení chytlo.
Všimněte si, že pilot vyskočil dopředu, protože mu plameny olizovaly temeno jeho přilby a krk. To by s Halo konceptem nemohl udělat, musel by kokpit opustit směrem nahoru. Ale ven by se dostal, z kokpitu se lze dostat hodně rychle. Mnohem závažnější je případ, kdy je vůz koly vzhůru, jak jsme to viděli u Alonsa v Melbourne, pak lze cítit znepokojení, jak se pilot přes Halo koncept dostane ven," popsal situaci Martin Brundle.
We were expecting it to be hot, but not that hot! My crew were great dealing with the fire and getting the car back into action? #MalaysiaGP pic.twitter.com/8oW5y3UKfv
— Kevin Magnussen (@KevinMagnussen) September 30, 2016
            Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
            Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
            I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.