Zatímco Daniel Ricciardo v Singapuru prohnal Mercedesy a ze tří posledních závodů stál dvakrát na stříbrném stupínku, lesk Maxe Verstappena poněkud pobledl. Holanďan jako by po letní přestávce ztratil trochu na svém lesku.
Není určitě bez zajímavosti, že v Belgii, Itálii i Singapuru se Maxovi vždy nepovedl start. Na trati ve Spa-Francorchamps to vedlo dokonce ke střetu s Ferrari Kimiho Räikkönena a postiženým byl i druhý pilot italské stáje Vettel, v Itálii a Singapuru zůstal Verstappen opakovaně "viset" na startu a přidělal si hodně potíží. Navíc prozatím poslední zaváhání znamenalo další problémy pro jeho soupeře, na což pod umělým osvětlením doplatil Nico Hülkenberg.
Verstappen pak musel složitě stíhat startovní pole, což na jednu stranu přineslo několik zajímavých momentů, jakými byly duely s Räikkönenem v Belgii nebo s Kvjatem v Singapuru, ale také klesl mimo stupně vítězů, neboť ve čtyřech posledních závodech před srpnovou pauzou na nich stál hned třikrát. Proto se v Red Bullu zaměřili na pečlivou analýzu, v čem může být problém.
Nyní Verstappen tvrdí, že příčina byla lokalizována a mechanickým vylepšením spojky u jeho RB12 by měly být problémy eliminovány. "Snažili jsme se zjistit, co se stalo a domnívám se, že v tuto chvíli už známe odpověď - bude ale potřeba si naše závěry ověřit na dráze, aby se spojka u mého vozu stala stabilnější. Důvody jsou pokaždé jiné, ale po Singapuru jsme udělali hodně práce. Jeden špatný start, to se může stát, dva jsou otázkou snahy jít na limit, ale tři pokažené starty v řadě už rozhodně nejsou dobré. Ale chci se vrátit opět na dřívější pozice, tým o to usiluje také, proto doufám, že se nám to povede právě v Malajsii," předpokládá Verstappen.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.