Zatímco Daniel Ricciardo v Singapuru prohnal Mercedesy a ze tří posledních závodů stál dvakrát na stříbrném stupínku, lesk Maxe Verstappena poněkud pobledl. Holanďan jako by po letní přestávce ztratil trochu na svém lesku.
Není určitě bez zajímavosti, že v Belgii, Itálii i Singapuru se Maxovi vždy nepovedl start. Na trati ve Spa-Francorchamps to vedlo dokonce ke střetu s Ferrari Kimiho Räikkönena a postiženým byl i druhý pilot italské stáje Vettel, v Itálii a Singapuru zůstal Verstappen opakovaně "viset" na startu a přidělal si hodně potíží. Navíc prozatím poslední zaváhání znamenalo další problémy pro jeho soupeře, na což pod umělým osvětlením doplatil Nico Hülkenberg.
Verstappen pak musel složitě stíhat startovní pole, což na jednu stranu přineslo několik zajímavých momentů, jakými byly duely s Räikkönenem v Belgii nebo s Kvjatem v Singapuru, ale také klesl mimo stupně vítězů, neboť ve čtyřech posledních závodech před srpnovou pauzou na nich stál hned třikrát. Proto se v Red Bullu zaměřili na pečlivou analýzu, v čem může být problém.
Nyní Verstappen tvrdí, že příčina byla lokalizována a mechanickým vylepšením spojky u jeho RB12 by měly být problémy eliminovány. "Snažili jsme se zjistit, co se stalo a domnívám se, že v tuto chvíli už známe odpověď - bude ale potřeba si naše závěry ověřit na dráze, aby se spojka u mého vozu stala stabilnější. Důvody jsou pokaždé jiné, ale po Singapuru jsme udělali hodně práce. Jeden špatný start, to se může stát, dva jsou otázkou snahy jít na limit, ale tři pokažené starty v řadě už rozhodně nejsou dobré. Ale chci se vrátit opět na dřívější pozice, tým o to usiluje také, proto doufám, že se nám to povede právě v Malajsii," předpokládá Verstappen.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.