S blížícím se koncem sezóny se začíná stále intenzivněji rozbíhat burza pilotů, i když špičkové týmy už si své "ovečky" dokázaly pojistit prodloužením kontraktů nebo uzavřít nové za odcházející jezdce.
Pořád je ale několik míst, kde se skýtají určité možnosti. Moniša Kaltenbornová svým prohlášením naznačila, že jistotu v týmu Sauber nemají Ericsson ani Nasr (více zde), další otazníky visí nad Kvjatem, který i přes lepšící se reference ze strany Franze Tosta podle mnohých odborníků a příznivců svou sedačku neudrží. To druhý pilot stáje Toro Rosso je jiný případ.
Carlos Saínz Vázquez de Castro, který oslavil 1. září dvaadvacáté narozeniny, se ocitl v hledáčku týmu Renault. Francouzská automobilka dospěla k názoru, že by s přispěním madridského rodáka a hlavně díky jeho pracovnímu nasazení poskočila vpřed. Ale od šéfů Red Bullu zaznělo jasné resumé - Sainz jr. ze svého kontraktu s Toro Rosso vyvázán nebude.
Pro Španěla to může být do jisté míry kontroverzní moment, protože místo u Renaultu může být velice brzy poměrně lukrativní záležitostí. Zcela určitě se nedá předpokládat, že by Carlos v dohledné době postoupil do Red Bullu - těžko říci, co by museli Ricciardo nebo Verstappen provést. Mladík však před Grand Prix Malajsie nevypadal, že by ho záležitost nějak mrzela, dokonce byl do jisté míry spokojen, že o něj usiloval renomovaný tým.
"Byl tam určitý zájem, proběhly nějaké kontakty - koneckonců je to pro mě čest, když se o mě zajímá tovární tým a chce znát situaci ohledně mého kontraktu. Ale jak je zřejmé, mojí kariéru víceméně řídí Red Bull. On mě měl na výplatnici po pět let při mé účasti v juniorských sériích, což znamenalo miliony eur. Proto rozumím, že když do mě investovali tolik peněz, nechtějí mě nechat odejít, když prožívám nejlepší okamžiky mého života a kariéry," emotivně vylíčil své dojmy Sainz jr.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.