Propojení Formule 1 s běžným silničním provozem co se týče technologií, to byl vždy námět k dlouhodobé debatě. Už na počátku 80. let se tvrdilo, že se F1 svou koncepcí vzdaluje natolik, že zkušenosti z ní stejně nebude možné uplatnit.
Lze tedy nadále vést polemiku, nakolik bude možné technické poznatky zúročit. Promluvit do této debaty hodlá Mercedes, který chce svou hybridní pohonnou jednotku V6-turbo z Formule 1 zabudovat do nového hypervozu, jehož výroba by měla začít do dvou let. Oznámení proběhlo v rámci pařížské Night show Mercedes-Benz, kde také automobilka nabídla první skici.
O samotném projektu zatím není k dispozici mnoho detailů. Thomas Weber, šéf vývoje a výzkumu Daimleru zatím pouze potvrdil, že pohonná jednotka z vozu F1 bude součástí vozu v takovém provedení, aby byla vhodná pro použití v běžném silničním provozu.
"Příprava naší další velké věci už běží. Chystáme se vytvořit AMG hybrid zahrnující technologii F1. Spojíme veškeré síly k vytvoření toho nejlepšího a nejokázalejšího AMG všech dob.
Někteří ho možná budou nazývat hyperautem, ale není podstatné, jaké bude mít jméno, důležité je naše prezentace značky do budoucna. V tomto případě nebudou žádné kompromisy, pokud půjde o ovládání tohoto vozu. Bude představovat kombinaci inteligence a emocí," popsal chystanou novinku Weber.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.