Propojení Formule 1 s běžným silničním provozem co se týče technologií, to byl vždy námět k dlouhodobé debatě. Už na počátku 80. let se tvrdilo, že se F1 svou koncepcí vzdaluje natolik, že zkušenosti z ní stejně nebude možné uplatnit.
Lze tedy nadále vést polemiku, nakolik bude možné technické poznatky zúročit. Promluvit do této debaty hodlá Mercedes, který chce svou hybridní pohonnou jednotku V6-turbo z Formule 1 zabudovat do nového hypervozu, jehož výroba by měla začít do dvou let. Oznámení proběhlo v rámci pařížské Night show Mercedes-Benz, kde také automobilka nabídla první skici.
O samotném projektu zatím není k dispozici mnoho detailů. Thomas Weber, šéf vývoje a výzkumu Daimleru zatím pouze potvrdil, že pohonná jednotka z vozu F1 bude součástí vozu v takovém provedení, aby byla vhodná pro použití v běžném silničním provozu.
"Příprava naší další velké věci už běží. Chystáme se vytvořit AMG hybrid zahrnující technologii F1. Spojíme veškeré síly k vytvoření toho nejlepšího a nejokázalejšího AMG všech dob.
Někteří ho možná budou nazývat hyperautem, ale není podstatné, jaké bude mít jméno, důležité je naše prezentace značky do budoucna. V tomto případě nebudou žádné kompromisy, pokud půjde o ovládání tohoto vozu. Bude představovat kombinaci inteligence a emocí," popsal chystanou novinku Weber.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.