Od prohlášení exmistra světa 1997 Jacquese Villeneuva, ve kterém pokáral ambiciózního Maxe Verstappena a prohlásil, že by se na jeho závodní excesy mělo dohlížet, vypukla další slovní přestřelka, tentokrát mezi Holanďanem a Kanaďanem.
Jak na úterní Villeneuvův výrok reagoval Verstappen jsme zveřejnili před několika minutami. Holanďan použil v holandských médiích příměr k nehodě v Grand Prix Austrálie v Melbourne 2001, kdy po kolizi Ralfa Schumachera a Jacquese Villeneuva zahynul traťový maršál Graham Beveridge. Ačkoliv se Max posléze snažil vysvětlit svůj výrok "zabil někoho", Villeneuve je přesvědčen, že se mladíkovi celá situace vymkla z rukou.
"Logicky jsem komentoval, co se dělo na závodní dráze, on to přenesl zcela mimo téma, je to nevhodné a postrádá to respekt k rodině zahynuvšího maršála. Víc k tomu nejde říci, žádný spor vlastně nezačal. Je to směšné. Někdo mu zřejmě radí, co má říci a co si má myslet. Pokud to je stejný člověk, který mu napovídá, jak se chovat na závodní dráze, tak to je velmi znepokojivé, prohlásil Villeneuve.
Jacques Villeneuve proslul svým přímočarým vyjadřováním bez servítků, jeho ohodnocení Verstappenova stylu se ale setkalo s poměrně velkým ohlasem a podporou. V některých internetových diskuzích se dokonce začaly rojit neuvěřitelné kombinace - jednou z nich je, že za vše může Daniel Ricciardo. Protože je Australan a odtud pochází původní kultovní film s Melem Gibsonem v hlavní roli - jeho jméno? Mad Max (Šílený Max). I F1 umí být někdy zábavná.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.