Technický ředitel Mercedesu Paddy Lowe po nedělním závodě prohlásil, že by bylo špatné si myslet, že měl Nico Rosberg po Hamiltonově penalizaci "dveře dokořán" na své cestě k vítěžství.
Lowe trvá na tom, že Rosberg měl před sebou podstatně těžší víkend než by mohl výsledek napovídat a rozhodně neměl cestičku k prvnímu místu vydlážděnou. A popsal okolnosti, které z jeho pohledu byly určující.
"Myslím, že názor o snadném vítězství je špatný. Bylo například velice těžké zajet v kvalifikaci pole-position. Kolo, které absolvoval na měkkých pneumatikách bylo naprosto fenomenální. I když to vypadá příjemně, když nemá konkurenci ze strany Lewise, na druhou stranu ztrácíte ostražitost. K dosažení nejlepšího času předvedl skvělou práci. A závod - lidé nemají představu - ani já nemám představu - jak je těžké zvládnout pneumatiky, kde se balancuje na ostří nože mezi výkonem a výdrží. Nico prostě podal fantastický výkon," rozplývá se Lowe.
Největší výzva podle něj byla v práci s pneumatikami a nastavením tlaku. Loni měl Rosberg v rychlém úseku na začátku Blanchimont nehodu po defektu zadní pneumatiky, což Lowe připomněl.
"Jednou z důležitých položek tohoto víkendu byl velmi vysoký tlak v pneumatikách. Před rokem jsme tu čelili roztržení pneumatiky, takže tato okolnost značně ztěžovala letošní víkend. Na Monze to tak kritické nebude, tedy podle mého mínění," dodává Lowe.
"Nikdy bychom nepředvídali, že se Lewis dostane na stupně vítězů. Lidé si třeba mohou myslet, že máme obrovskou výhodu ve výkonu, ale rozhodně není tak velká. Když se podíváte na Red Bull a Ferrari, tak stíhat je zezadu a porazit, to vůbec není jasná věc. Je proto evidentní, že Lewisovi hodně prospělo to, co se stalo mezi oběma Ferrari a Verstappenem v první zatáčce," vysvětluje Lowe.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.