Jak se bude nadále vyvíjet osud Formule 1 se může rozhodnout už velice brzy. Ovšem abychom mohli s jistotou, s jakou Sky News informuje o možném vstupu F1 na americkou burzu, mluvit o hotovém obchodu, na to je ještě dost času.
Majitelé F1 by mohli být zapsáni na newyorské burze Nasdaq tehdy, pokud se podaří dát dohromady 8,5 miliard dolarů, aby bylo možno převzít kontrolu nad touto oblastí. Mediální magnát John Malone a jeho společnost Liberty Media Corporation (LMC) vede podle Sky News zásadní rozhovory s akcionáři kontrolujícími podíl v CVC Capital Partners. Podle odhadu půjde o dvoufázový postup - po převzetí minoritního podílu během několika týdnů dojde i na většinovou část. CVC by se pak stala součástí mateřské společnosti LMC. Není to však jediná nabídka, která leží na stole, existují také konkurenční návrhy, z nichž jeden má pocházet z další Maloneho společnosti Liberty Global, mající vazby na Discovery Communications.
V současné době má CVC podíl 35 %, v USA sídlící společnost Waddell & Reed vlastní 20 %, Bernie Ecclestone loni uvedl, že se blíží přechod F1 k novému vlastníkovi, ovšem později prohlásil, že CVC nehodlá své pozice vyklidit.
"Řekl jsem, že existují tři lidé, kteří mají o koupi zájem. Nejdřív to byla jen taková debata, ale teď je zájem mnohem větší. V případě, že akcionáři budou chtít prodávat, tak prodávat budou. Já neprodávám a to je asi hlavní problém. Pan McKenzie, další vlastník akcií, také nechce. Pokud někdo chce kupovat a jiný nechce prodávat, je to těžké," vyjádřil se k situaci Bernie Ecclestone.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.