Ruský pilot po svém nuceném odchodu od Red Bullu k Toro Rosso zrovna nehýřil optimismem a dokonce nedávno přiznal, že ho postihla určitá ztráta motivace. Svou výměnu nelibě a těžce nesl, nyní se ale začíná opět nacházet.
Jisté je, že Kvjat leží mimo sféru zájmu stáje Red Bull, nicméně jak Christian Horner, tak Franz Tost se vyslovili, že jim jde o to udržet ruského pilota v týmové sestavě. A sám pilot s tím souhlasí.
"Toro Rosso bude určitě fantastickou volbou. V týmu se mi líbí a věřím, že on je spokojen se mnou. Jsem přesvědčen, že změna předpisů pro příští rok bude mnohem více vyhovovat mému jízdnímu stylu. Také se domnívám, že technický ředitel James Key ukázal své schopnosti ohledně přípravy vozu, zejména v prvních předsezónních testech. Pravda, máme poněkud omezený rozpočet, ale vůz je jinak velmi konkurenceschopný, věřím, že tomu tak bude i příští rok. Takže tento tým bude hodně zajímavým místem," prohlásil Kvjat.
Daniil také ocenil přístup týmu, který se všemožně snažil motivovat Kvjata k vybřednutí z malomyslnosti a nastartovat opět jeho někdejší formu.
"Když jsem nastoupil k Toro Rosso, cítil jsem se velice příjemně. V prvním roce působení a také po návratu se mi dostalo maximální podpory. Kdykoli byl nějaký problém s autem, všichni se na něj hned vrhli, pokud nějaké potíže existují a já se necítím ve voze dobře, všichni se snaží, abych se toho pocitu co nejrychleji zbavil. Tento přístup velice oceňuji. Jsem jim vděčný, jak mi pomáhají, za všechno. Jsou to moc dobří lidé. Ale rád bych řekl, že na konečné rozhodnutí ještě máme čas. Myslím, že padne už brzo," dodává Kvjat.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.