Současná sestava týmu Force India se dá považovat a sehranou a úspěšnou, vždyť loni dotáhla tým, který se kdysi potácel na chvostu startovního pole, k doposud nejlepšímu výsledku. Není však vyloučeno, že spolu oba piloti letos jezdí naposledy. I když mají oba platnou smlouvu na příští rok, Sergio Pérez se svými sponzory naznačil, že uvažuje o změně.
Alespoň v poslední době se mluví o eminentním zájmu Renaultu o Sergia Péreze. Že má Mexičan smlouvu s Force Indií ještě na příští sezónu Francouze příliš zajímat nemusí, nakonec šéf Cyril Abiteboul prohlásil, že co se týče financí, tam problém není (čtěte zde). Stranou nezůstává ani Williams, oba týmy už jednaly s Checovými sponzory, navíc mohou využít doložky v Pérezově smlouvě, která mu umožňuje za určitých okolností bezproblémový odchod.
"Nevím, co Checo udělá, jako tým spolupracujeme dobře, navzájem se motivujeme, z čehož těží tým. Tím vzniká konkurenční, ale dobré, pozitivní prostředí, takže bych byl opravdu rád, kdyby u nás zůstal," vyslovil svůj názor Nico Hülkenberg. Ten po pětiletém působení v týmu uzavřel s Force Indií smlouvu na další sezónu.
Osmadvacetiletý Němec se vyjádřil i o ambicích týmu a svých pocitech: "Samozřejmě, že bychom se rádi posunuli před střed startovního pole, jde jen o dobré načasování. Je třeba být ve pravou chvíli na správném místě, a to nebyl pokaždé náš případ.
Za všechny ty roky v F1 jsem se jako pilot naučil, že jsem závislý na rozhodování mnoha dalších lidí, kteří jdou vlastní cestou nebo dokonce proti vám, až příliš často jsem si tím lámal hlavu. Pro mě je nyní důležité, že to, co dělám měo opravdu baví. Jsem v pohodě a šťastný člověk," vyjádřil své pocity Hülkenberg.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.