Současná sestava týmu Force India se dá považovat a sehranou a úspěšnou, vždyť loni dotáhla tým, který se kdysi potácel na chvostu startovního pole, k doposud nejlepšímu výsledku. Není však vyloučeno, že spolu oba piloti letos jezdí naposledy. I když mají oba platnou smlouvu na příští rok, Sergio Pérez se svými sponzory naznačil, že uvažuje o změně.
Alespoň v poslední době se mluví o eminentním zájmu Renaultu o Sergia Péreze. Že má Mexičan smlouvu s Force Indií ještě na příští sezónu Francouze příliš zajímat nemusí, nakonec šéf Cyril Abiteboul prohlásil, že co se týče financí, tam problém není (čtěte zde). Stranou nezůstává ani Williams, oba týmy už jednaly s Checovými sponzory, navíc mohou využít doložky v Pérezově smlouvě, která mu umožňuje za určitých okolností bezproblémový odchod.
"Nevím, co Checo udělá, jako tým spolupracujeme dobře, navzájem se motivujeme, z čehož těží tým. Tím vzniká konkurenční, ale dobré, pozitivní prostředí, takže bych byl opravdu rád, kdyby u nás zůstal," vyslovil svůj názor Nico Hülkenberg. Ten po pětiletém působení v týmu uzavřel s Force Indií smlouvu na další sezónu.
Osmadvacetiletý Němec se vyjádřil i o ambicích týmu a svých pocitech: "Samozřejmě, že bychom se rádi posunuli před střed startovního pole, jde jen o dobré načasování. Je třeba být ve pravou chvíli na správném místě, a to nebyl pokaždé náš případ.
Za všechny ty roky v F1 jsem se jako pilot naučil, že jsem závislý na rozhodování mnoha dalších lidí, kteří jdou vlastní cestou nebo dokonce proti vám, až příliš často jsem si tím lámal hlavu. Pro mě je nyní důležité, že to, co dělám měo opravdu baví. Jsem v pohodě a šťastný člověk," vyjádřil své pocity Hülkenberg.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.