Šéf Haasu, Günther Steiner, řekl, že Haas nebude nějak dlouho čekat před tím, než potvrdí jezdeckou sestavu pro příští rok. A to i přesto, že by vyčkávání dalo týmu šanci podepsat s nějakým zkušenějším jezdcem.
Americký tým zatím nepotvrdil setrvání u tým pro příští sezonu ani pro Romaina Grosjeana ani Estebana Gutiérreze. Oznámení se obecně očekává někdy kolem GP Itálie. Ačkoliv čekání na to, s kým podepíšou ostatní týmy, by mohlo znamenat, že by se na trhu mohli objevit jezdci jako Felipe Massa, Jenson Button nebo Kevin Magnussen, tak Steiner trvá na tom, že jeho tým na ně nebude čekat.
"Nemyslím si, že chceme čekat takto dlouho, protože riskujete. Když víte, kde jste, tak je to lepší než nejistota. Jsme si docela jistí, že budeme moci říct po Monze. Víme, co chceme dělat. Týmu to dá jistotu a můžete se pak soustředit na další rok, na auto a na výkonnost," říká Günter Steiner.
Ačkoliv Haas zaměřil svoji pozornost na auto na rok 2017, tak tým představí svůj první letošní balíček vylepšení na GP Singapuru. Podle Steinera je takto pozdní vylepšení součástí procesu, že tým zlepšuje svoje výrobní schopnosti.
"Tyto díly byly vyvinuty v březnu/dubnu a do produkce šli prostě jen o něco později. Nechtěli jsme je uspoěchat, protože jsme chtěli vyladit produkci i pro příští rok. Každý ví, že druhý rok je nejtěžší a taky bude. Ale my se budeme snažit dělat, co budeme moci, abychom ve druhém roce neudělali chyby. Každý čeká, až nám bude moci říct: 'My jsme vám to říkali'. Nebo něco takového."
Zimní pauza se blíží ke konci a je čas, aby se piloti a týmy vrátili zpět do práce a začali s intenzivními přípravami a testováním. Ačkoli si někdo může myslet, že si všichni odpočinuli doma u krbu, realita je kolikrát jiná. Adrenalin je součástí života každého pilota F1, a tak někteří z nich využili volno k lyžování, jízdě v pouštních buginách nebo dokonce k pokusům o pilotování letadel.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.