Šéf Haasu, Günther Steiner, řekl, že Haas nebude nějak dlouho čekat před tím, než potvrdí jezdeckou sestavu pro příští rok. A to i přesto, že by vyčkávání dalo týmu šanci podepsat s nějakým zkušenějším jezdcem.
Americký tým zatím nepotvrdil setrvání u tým pro příští sezonu ani pro Romaina Grosjeana ani Estebana Gutiérreze. Oznámení se obecně očekává někdy kolem GP Itálie. Ačkoliv čekání na to, s kým podepíšou ostatní týmy, by mohlo znamenat, že by se na trhu mohli objevit jezdci jako Felipe Massa, Jenson Button nebo Kevin Magnussen, tak Steiner trvá na tom, že jeho tým na ně nebude čekat.
"Nemyslím si, že chceme čekat takto dlouho, protože riskujete. Když víte, kde jste, tak je to lepší než nejistota. Jsme si docela jistí, že budeme moci říct po Monze. Víme, co chceme dělat. Týmu to dá jistotu a můžete se pak soustředit na další rok, na auto a na výkonnost," říká Günter Steiner.
Ačkoliv Haas zaměřil svoji pozornost na auto na rok 2017, tak tým představí svůj první letošní balíček vylepšení na GP Singapuru. Podle Steinera je takto pozdní vylepšení součástí procesu, že tým zlepšuje svoje výrobní schopnosti.
"Tyto díly byly vyvinuty v březnu/dubnu a do produkce šli prostě jen o něco později. Nechtěli jsme je uspoěchat, protože jsme chtěli vyladit produkci i pro příští rok. Každý ví, že druhý rok je nejtěžší a taky bude. Ale my se budeme snažit dělat, co budeme moci, abychom ve druhém roce neudělali chyby. Každý čeká, až nám bude moci říct: 'My jsme vám to říkali'. Nebo něco takového."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.