Ačkoliv má dvojnásobný mistr světa smlouvu s týmem McLaren až do konce příští sezóny, je připraven toto rozhodnutí zvážit, pokud by pravidla pro příští rok nebyla natolik "zábavná", aby měl důvod nadále prodloužit svou kariéru v této motoristické kategorii.
Španělský pilot už se před týdnem k podobnému tématu vyjádřil (čtěte zde). V rozhovoru pro španělské rádio COPE myšlenku lepší závodní prezentace v roce 2017 opět připomněl.
"Vozy jsou pomalejší než před několika lety - mám pocit marnosti, kdy musím šetřit palivo, pneumatiky, energii... Je to konstantní úspora, která se vzpírá instinktům pilota, který by měl jet na maximum. Takže moje kontinuita s F1 bude opravdu záviset na pravidlech pro příští rok, pokud budou auta zásadně jiná. V případě, že budou »zábavná« a já budu mít pocit, že mohu jet na limity, jak tomu bylo ve většině případů v F1, pak by neměl být problém, abych v F1 setrval. Pokud budeme pokračovat v módu šetření, pak se uvidí."
Alonso zároveň dodal, že pro jeho setrvání či odchodu z F1 nebudou až tak důležité jeho výsledky, nýbrž právě pocit v kokpitu a za volantem. "Můj kontrakt s McLarenem končí příští rok, budu o tom přemýšlet. Ale nemá to nic společného s výsledky, je to spíš o tom, jak moc mě to bude bavit za volantem."
"Co se podílím na projektu s Hondou to byly dva velice tvrdé roky, kdy jsme začínali od nuly. Pořád mě to baví a stále se učím spoustu věcí. Ale McLaren s Hondou nadále posilují a vidina úspěchu je pro nás v mnoha směrech velkou výzvou, i pro mě jako pilota. Kdybych nevyhrával závody nebo mistrovské tituly, byl bych netrpělivý a byl by to docela jiný tlak. Nyní je to úžasná výzva, které jsem součástí," dodává Alonso.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.