Ačkoliv má dvojnásobný mistr světa smlouvu s týmem McLaren až do konce příští sezóny, je připraven toto rozhodnutí zvážit, pokud by pravidla pro příští rok nebyla natolik "zábavná", aby měl důvod nadále prodloužit svou kariéru v této motoristické kategorii.
Španělský pilot už se před týdnem k podobnému tématu vyjádřil (čtěte zde). V rozhovoru pro španělské rádio COPE myšlenku lepší závodní prezentace v roce 2017 opět připomněl.
"Vozy jsou pomalejší než před několika lety - mám pocit marnosti, kdy musím šetřit palivo, pneumatiky, energii... Je to konstantní úspora, která se vzpírá instinktům pilota, který by měl jet na maximum. Takže moje kontinuita s F1 bude opravdu záviset na pravidlech pro příští rok, pokud budou auta zásadně jiná. V případě, že budou »zábavná« a já budu mít pocit, že mohu jet na limity, jak tomu bylo ve většině případů v F1, pak by neměl být problém, abych v F1 setrval. Pokud budeme pokračovat v módu šetření, pak se uvidí."
Alonso zároveň dodal, že pro jeho setrvání či odchodu z F1 nebudou až tak důležité jeho výsledky, nýbrž právě pocit v kokpitu a za volantem. "Můj kontrakt s McLarenem končí příští rok, budu o tom přemýšlet. Ale nemá to nic společného s výsledky, je to spíš o tom, jak moc mě to bude bavit za volantem."
"Co se podílím na projektu s Hondou to byly dva velice tvrdé roky, kdy jsme začínali od nuly. Pořád mě to baví a stále se učím spoustu věcí. Ale McLaren s Hondou nadále posilují a vidina úspěchu je pro nás v mnoha směrech velkou výzvou, i pro mě jako pilota. Kdybych nevyhrával závody nebo mistrovské tituly, byl bych netrpělivý a byl by to docela jiný tlak. Nyní je to úžasná výzva, které jsem součástí," dodává Alonso.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.