Začátek sezóny jako z říše snů, potom se euforie poněkud rozplynula. Tým Haas však odmítá hodit flintu do žita a soustředit se pouze na vývoj vozu pro sezónu 2017. V rukávu ještě má nějaká zlepšení.
Jak sdělil Romain Grosjean, plán na nasazení některých aktualizací je stále platný a měl by týmu, který začal sezónu šestým a pátým místem v prvních dvou závodech, pomoci zlepšit výkon v poslední třetině šampionátu.
"Vývoj pokračuje, ale přichází pozdě. Z hlediska výroby přicházejí aktualizace mnohem později, než bychom si přáli - je o partie, které jsme měli mít už dávno. Je to naše interní záležitost, kterou musíme nutně zlepšit. V tuto chvíli mohu mluvit o dvou velkých změnách, které by měly být opravdu dobré a měli bychom je použít nejspíš v Singapuru, aspoň si to myslím," poodkrývá něco z týmové kuchyně Francouz.
Jako jeden z nejdůležitějších aspektů vidí Grosjean možnost získat něco z dalších úprav vozu, mezi ty nejzásadnější řadí snižování hmotnosti monopostu.
"Víme, že máme v kvalifikaci příliš těžké auto, což je problém. Na okruhu jako Silverstone dělá pět kilogramů navíc dvě desetiny - a to mám mnohem těžší auto než Gutiérrez. Což nám samozřejmě nepomáhá. Proto náš výkon odpovídá 11. až 14. startovní pozici. Ale jedním z důvodů jsou právě aktualizace, které ještě nebyly provedeny. Víme, že existují úpravy, které nám přinesou zkrácení časů na jedno kolo, ale ještě nebyly dostatečně vyřešeny," dodává Grosjean.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.