Začátek sezóny jako z říše snů, potom se euforie poněkud rozplynula. Tým Haas však odmítá hodit flintu do žita a soustředit se pouze na vývoj vozu pro sezónu 2017. V rukávu ještě má nějaká zlepšení.
Jak sdělil Romain Grosjean, plán na nasazení některých aktualizací je stále platný a měl by týmu, který začal sezónu šestým a pátým místem v prvních dvou závodech, pomoci zlepšit výkon v poslední třetině šampionátu.
"Vývoj pokračuje, ale přichází pozdě. Z hlediska výroby přicházejí aktualizace mnohem později, než bychom si přáli - je o partie, které jsme měli mít už dávno. Je to naše interní záležitost, kterou musíme nutně zlepšit. V tuto chvíli mohu mluvit o dvou velkých změnách, které by měly být opravdu dobré a měli bychom je použít nejspíš v Singapuru, aspoň si to myslím," poodkrývá něco z týmové kuchyně Francouz.
Jako jeden z nejdůležitějších aspektů vidí Grosjean možnost získat něco z dalších úprav vozu, mezi ty nejzásadnější řadí snižování hmotnosti monopostu.
"Víme, že máme v kvalifikaci příliš těžké auto, což je problém. Na okruhu jako Silverstone dělá pět kilogramů navíc dvě desetiny - a to mám mnohem těžší auto než Gutiérrez. Což nám samozřejmě nepomáhá. Proto náš výkon odpovídá 11. až 14. startovní pozici. Ale jedním z důvodů jsou právě aktualizace, které ještě nebyly provedeny. Víme, že existují úpravy, které nám přinesou zkrácení časů na jedno kolo, ale ještě nebyly dostatečně vyřešeny," dodává Grosjean.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.