Halo má de facto našlápnuto k tomu, aby se stalo povinným prvkem pro ročník 2017. Bez ohledu na to, jak to cítí fanoušci a co říkají probíhají další testy. Vyjádření jsou opatrná, ale v podstatě souhlasná.
Finální rozhodnutí teprve padne, ovšem už nikoli jako výsledek souboje mezi Halo konceptem a aeroscreenem. Teď už se testuje druhá vývojová verze Halo, kterou měl v při sezónním testu k dispozici rezervní pilot Red Bullu Pierre Gasly. Vyzkoušel si ji na Silverstone, kde se s ní v rámci závodního víkendu projel i Sebastian Vettel.
"Pokud jde o viditelnost, k velké změně nedošlo, ale je to takové divné mít pořád něco nad hlavou, i na rovinkách vidíte pořád nad sebou trojúhelník. Ale myslím, že si lze zvyknout a závodit s tímto zařízením. Pro mě ale F1 vždy znamenala otevřený kokpit. Jistě, existují další rizika, ale piloti je znají dost dlouho a myslím, že každý pilot, který vleze do závodního auta, si je jich vědom a souhlasí s nimi. Nemám dojem, že by se v této oblasti mělo něco měnit. Uvidíme, co se stane, ale mnohem radši mám současný stav," vyslovil svůj názor Gasly.
Halo koncept, ačkoliv za ním stojí Mercedes, premiérově testovala stáj Ferrari a při testech na Silverstone to bylo poprvé, co se tato varianta objevila na jiném voze. Vettel v pátečním tréninku vyzkoušel Halo 2 a podotkl, že má určité obavy co se týče viditelnosti. Red Bull, který neuspěl se svým vlastním řešením aeroscreen a prozatím jeho vývoj upozadil, hodlá hlasovat proti zavedení Halo v příští sezóně, pokud bude jeho použití součástí běžných pravidel.
Potvrdil to Christian Horner, který Halo v následujících schůzkách Strategické skupiny nebude podporovat. "Osobně nejsem příznivcem Halo. Podle mě je to nevkusné řešení daného problému. Raději bych umožnil daleko větší výzkum, než honem vytvořit něco, co pak může mít dalekosáhlé následky. Halo se mi nelíbí a nejsem spokojen s omezením, které produkuje. Rozhodně pro něj v tuto chvíli ruku nezvednu," uvedl Horner.
Podle regulí FIA nesouhlas kteréhokoli týmu při hlasování může znamenat veto jeho zavedení v příštím roce. Jenže je tu ještě klauzule, že FIA má právo změnit předpisy v tom duchu, že jde o bezpečnostní důvody a pak může prosadit změnu v takovém rozsahu, jak uzná za vhodné.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.