Ve 4. kole závodu, rozjetého za safery carem, málem skončil závod pro pozdějšího vítěze Lewise Hamiltona. V zatáčce Copse se totiž objevil prakticky vedle Mercedesu AMG GT a chybělo jen málo, aby se svým předním křídlem potkal s jeho zádí.
Už předtím si Hamilton do radiokomunikace stěžoval, že má problémy s teplotou pneumatik a safety car jel podle něj příliš pomalu. Několikrát najel téměř vedle něj, ale zase se poslušně zařadit zpět. Zmíněný incident byl ale velice těsný, na jedné straně limitovala britského pilota svodida, na druhé straně zaváděcí vozidlo.
"Prošlápl jsem zadní brzdy, ty byly navíc hodně studené. Snažil jsem se s tím něco udělat, ale safety car byl opravdu hodně pomalý, vůbec si to neumíte představit. My jsme byli o hodně rychlejší, což za safety carem možná nebylo vidět; brzdil jsem, ale auto vůbec nešlo zastavit, takže jsem do něj málem naboural. Bylo by to poprvé, ale naštěstí jsem to neudělal," usmíval se Hamilton.
Safety car nebyl nutnýObhájce titulu se rovněž vyjádřil v tom směru, že podle jeho názoru nemusel start závodu proběhnout za zpomalovacím vozidlem, neboť množství vody k tomu rozhodně nevybízelo.
"Myslím, že jsme mohli odstartovat rovnou. Byly tam sice nějaké louže, ale to závodění přináší. Za safety carem jsme zůstali příliš dlouho, takže v době, kdy odjel z trati, už jsme byli zralí k výměně na přechodné pneumatiky. Přitom třeba v roce 2008 bylo na trati mnohem víc vody než letos, a tehdy jsme do závodu odstartovali bez SC," připomíná Hamilton.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.