Ve 4. kole závodu, rozjetého za safery carem, málem skončil závod pro pozdějšího vítěze Lewise Hamiltona. V zatáčce Copse se totiž objevil prakticky vedle Mercedesu AMG GT a chybělo jen málo, aby se svým předním křídlem potkal s jeho zádí.
Už předtím si Hamilton do radiokomunikace stěžoval, že má problémy s teplotou pneumatik a safety car jel podle něj příliš pomalu. Několikrát najel téměř vedle něj, ale zase se poslušně zařadit zpět. Zmíněný incident byl ale velice těsný, na jedné straně limitovala britského pilota svodida, na druhé straně zaváděcí vozidlo.
"Prošlápl jsem zadní brzdy, ty byly navíc hodně studené. Snažil jsem se s tím něco udělat, ale safety car byl opravdu hodně pomalý, vůbec si to neumíte představit. My jsme byli o hodně rychlejší, což za safety carem možná nebylo vidět; brzdil jsem, ale auto vůbec nešlo zastavit, takže jsem do něj málem naboural. Bylo by to poprvé, ale naštěstí jsem to neudělal," usmíval se Hamilton.
Safety car nebyl nutnýObhájce titulu se rovněž vyjádřil v tom směru, že podle jeho názoru nemusel start závodu proběhnout za zpomalovacím vozidlem, neboť množství vody k tomu rozhodně nevybízelo.
"Myslím, že jsme mohli odstartovat rovnou. Byly tam sice nějaké louže, ale to závodění přináší. Za safety carem jsme zůstali příliš dlouho, takže v době, kdy odjel z trati, už jsme byli zralí k výměně na přechodné pneumatiky. Přitom třeba v roce 2008 bylo na trati mnohem víc vody než letos, a tehdy jsme do závodu odstartovali bez SC," připomíná Hamilton.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.