Ve 4. kole závodu, rozjetého za safery carem, málem skončil závod pro pozdějšího vítěze Lewise Hamiltona. V zatáčce Copse se totiž objevil prakticky vedle Mercedesu AMG GT a chybělo jen málo, aby se svým předním křídlem potkal s jeho zádí.
Už předtím si Hamilton do radiokomunikace stěžoval, že má problémy s teplotou pneumatik a safety car jel podle něj příliš pomalu. Několikrát najel téměř vedle něj, ale zase se poslušně zařadit zpět. Zmíněný incident byl ale velice těsný, na jedné straně limitovala britského pilota svodida, na druhé straně zaváděcí vozidlo.
"Prošlápl jsem zadní brzdy, ty byly navíc hodně studené. Snažil jsem se s tím něco udělat, ale safety car byl opravdu hodně pomalý, vůbec si to neumíte představit. My jsme byli o hodně rychlejší, což za safety carem možná nebylo vidět; brzdil jsem, ale auto vůbec nešlo zastavit, takže jsem do něj málem naboural. Bylo by to poprvé, ale naštěstí jsem to neudělal," usmíval se Hamilton.
Safety car nebyl nutnýObhájce titulu se rovněž vyjádřil v tom směru, že podle jeho názoru nemusel start závodu proběhnout za zpomalovacím vozidlem, neboť množství vody k tomu rozhodně nevybízelo.
"Myslím, že jsme mohli odstartovat rovnou. Byly tam sice nějaké louže, ale to závodění přináší. Za safety carem jsme zůstali příliš dlouho, takže v době, kdy odjel z trati, už jsme byli zralí k výměně na přechodné pneumatiky. Přitom třeba v roce 2008 bylo na trati mnohem víc vody než letos, a tehdy jsme do závodu odstartovali bez SC," připomíná Hamilton.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.