Ve 4. kole závodu, rozjetého za safery carem, málem skončil závod pro pozdějšího vítěze Lewise Hamiltona. V zatáčce Copse se totiž objevil prakticky vedle Mercedesu AMG GT a chybělo jen málo, aby se svým předním křídlem potkal s jeho zádí.
Už předtím si Hamilton do radiokomunikace stěžoval, že má problémy s teplotou pneumatik a safety car jel podle něj příliš pomalu. Několikrát najel téměř vedle něj, ale zase se poslušně zařadit zpět. Zmíněný incident byl ale velice těsný, na jedné straně limitovala britského pilota svodida, na druhé straně zaváděcí vozidlo.
"Prošlápl jsem zadní brzdy, ty byly navíc hodně studené. Snažil jsem se s tím něco udělat, ale safety car byl opravdu hodně pomalý, vůbec si to neumíte představit. My jsme byli o hodně rychlejší, což za safety carem možná nebylo vidět; brzdil jsem, ale auto vůbec nešlo zastavit, takže jsem do něj málem naboural. Bylo by to poprvé, ale naštěstí jsem to neudělal," usmíval se Hamilton.
Safety car nebyl nutnýObhájce titulu se rovněž vyjádřil v tom směru, že podle jeho názoru nemusel start závodu proběhnout za zpomalovacím vozidlem, neboť množství vody k tomu rozhodně nevybízelo.
"Myslím, že jsme mohli odstartovat rovnou. Byly tam sice nějaké louže, ale to závodění přináší. Za safety carem jsme zůstali příliš dlouho, takže v době, kdy odjel z trati, už jsme byli zralí k výměně na přechodné pneumatiky. Přitom třeba v roce 2008 bylo na trati mnohem víc vody než letos, a tehdy jsme do závodu odstartovali bez SC," připomíná Hamilton.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.