Je označován za jeden z největších talentů F1, vévodí tabulce nejmladších vítězů Grand Prix a jeho budoucnost je líčena v těch nejlepších barvách. Aby však holandskému mladíkovi nenarostl příliš vysoký hřebínek, o to se stará jeho nový šéf.
Co by šlo Maxi vlastně vyčítat? Po svém příchodu od Toro Rosso k Red Bullu už má na svém kontě dvě umístění na stupních vítězů a dokonce i slavné vítězství v Grand Prix Španělska. Přesto si Christian Horner myslí, že by Verstappen mohl ještě "udělat trochu práce navíc". Zejména v kvalifikacích.
Od Grand Prix Španělska, kdy Verstappen do týmu Red Bull přišel, se v pěti kvalifikačních jízdách nikdy nedostal před svého současného kolegu v týmu. "Verstappen byl v posledních dvou nebo třech závodech docela silný. Dobře pracuje s pneumatikami a nijak na něj nepůsobí tlak. Musí jen trochu vylepšit svou kvalifikační přístup. Daniel je teď v této oblasti na vrcholu - je ovšem skvělé mít tak vyrovnané piloty, kteří na sebe navzájem tlačí," popisuje situaci Horner.
O tom, zda bude Verstappen schopen dosáhnout ještě lepších kvalifikačních výsledků, Horner v žádném případě nepochybuje. "Vidím to jen jako otázku nabývaných zkušeností," dodává.
Horner chce rozhodně dát najevo, že Verstappen odvedl v Rakousku skvělou práci zejména co se týče přístupu k pneumatikám, což mu umožnilo v závodě udržet za zády Kimi Räikkönena. Kdoví, jak byl to bylo, kdyby závod trval ještě jedno kolo, ale to už se historie netýká.
"Max si s pneumatikami po všechna ta kola dokázal skvěle poradit. Během posledních kol jsme měli doslova srdce v krku, když jsme pak zkontrolovali všechny pneumatiky, tak už tam příliš mnoho materiálu nezbylo. Vybavila se mi v mysli Barcelona před měsícem, není to tak dávno, kdy nám předvedl něco podobného. A musím podotknout, že v Rakousku mu pomohla v posledním kole ve třeti zatáčce žlutá vlajka," přiznává Horner.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.