Je označován za jeden z největších talentů F1, vévodí tabulce nejmladších vítězů Grand Prix a jeho budoucnost je líčena v těch nejlepších barvách. Aby však holandskému mladíkovi nenarostl příliš vysoký hřebínek, o to se stará jeho nový šéf.
Co by šlo Maxi vlastně vyčítat? Po svém příchodu od Toro Rosso k Red Bullu už má na svém kontě dvě umístění na stupních vítězů a dokonce i slavné vítězství v Grand Prix Španělska. Přesto si Christian Horner myslí, že by Verstappen mohl ještě "udělat trochu práce navíc". Zejména v kvalifikacích.
Od Grand Prix Španělska, kdy Verstappen do týmu Red Bull přišel, se v pěti kvalifikačních jízdách nikdy nedostal před svého současného kolegu v týmu. "Verstappen byl v posledních dvou nebo třech závodech docela silný. Dobře pracuje s pneumatikami a nijak na něj nepůsobí tlak. Musí jen trochu vylepšit svou kvalifikační přístup. Daniel je teď v této oblasti na vrcholu - je ovšem skvělé mít tak vyrovnané piloty, kteří na sebe navzájem tlačí," popisuje situaci Horner.
O tom, zda bude Verstappen schopen dosáhnout ještě lepších kvalifikačních výsledků, Horner v žádném případě nepochybuje. "Vidím to jen jako otázku nabývaných zkušeností," dodává.
Horner chce rozhodně dát najevo, že Verstappen odvedl v Rakousku skvělou práci zejména co se týče přístupu k pneumatikám, což mu umožnilo v závodě udržet za zády Kimi Räikkönena. Kdoví, jak byl to bylo, kdyby závod trval ještě jedno kolo, ale to už se historie netýká.
"Max si s pneumatikami po všechna ta kola dokázal skvěle poradit. Během posledních kol jsme měli doslova srdce v krku, když jsme pak zkontrolovali všechny pneumatiky, tak už tam příliš mnoho materiálu nezbylo. Vybavila se mi v mysli Barcelona před měsícem, není to tak dávno, kdy nám předvedl něco podobného. A musím podotknout, že v Rakousku mu pomohla v posledním kole ve třeti zatáčce žlutá vlajka," přiznává Horner.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.