V minulosti byla jakási přestupní burza pilotů spojována s Grand Prix Itálie, v jejímž rámci byly oznamovány změny "dresů". V současném světě rozšířeních médií už je to naprosto jinak a eventuální změny kokpitu se řeší prakticky po celý rok.
Proto vyplula na povrch informace, že by Carlos Sainz jr. mohl pro sezónu 2017 změnit působiště a zakotvit u týmu Renault. Před několika dny tuto možnost naznačil poradce a velvyslanec týmu, čtyřnásobný mistr světa Alain Prost: "Chtěl bych vidět, jak se tento mladík bude vyvíjet ve špičkovém týmu," pravil pro Minute-Auto.fr jedenašedesátiletý expilot F1 (kompletní rozhovor ve francouzštině najdete na stránce http://minute-auto.fr/actu/interview-alain-prost).
O kvalitách jedenadvacetiletého Carlose je přesvědčen i manažer Fernanda Alonsa Luís García Abad, který syna někdejší hvězdy rallye označil za budoucí hvězdu F1.
"Nedávno jsem četl článek o výkonech Maxe Verstappena a Carlose Sainze jr. a byly označeny za velmi podobné. Jediný rozdíl mezi nimi byl telefonát dr. Helmuta Marka, který povýšil Verstappena do týmu Red Bullu. Carlos má schopnosti, talent a odhodlání chopit se šance, pokud se mu naskytne," popsal pro kanadský sportovní deník AS situaci García Abad.
Španělský deník Marca podotýká, že vedení Renaultu zatím nijak situaci nekomentovalo. "První věc, kterou by museli řešit, je otázka jeho kontraktu, ale Sainz jr. je s výhledem do budoucna velice zajímavý pilot," usuzuje španělský list.
Mohlo by se zdát, že přechod od Toro Rosso, kterému se v současně době daří celkem slušně, k trápícímu se Renaultu, nedává tak docela smysl. Nesmíme ale zapomenout na strategii francouzské automobilky, která svou účast v F1 pojala jako dlouhodobý proces a rozhodně netvrdila, že tato sezóna bude plná ohromujících výsledků. S ohledem na potenciál by v následujících letech mohl kokpit Renaultu být lukrativním prostředím.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.