Mexičan se mohl v Monte Carlu oprávněně radovat: dosáhl šestého umístění na stupních vítězů a v barvách Force Indie završil "hattrick", potřetí v tomto voze obsadil bronzovou příčku. Díky tomu jeho ambice rostou.
U příležitosti dalšího vynikajícího výsledku se Sergio Pérez Mendoza vyjádřil, že výsledky jako v Monaku mu dávají naději, že by o něj opět mohl projevit zájem špičkový tým. Mexičan tak naráží na své neúspěšné působení u McLarenu, kde v roce 2013 nahradil Lewise Hamiltona, ale s Jensonem Buttonem ani jednou nevystoupili na "bednu". Nejlepším umístěním Sergia u McLarenu bylo páté místo v Grand Prix Indie.
Po přestupu do Force Indie zatím Pérez v každé sezóně vystoupil na bronzový stupínek (2014 Bahrajn, 2015 Soči), takže letos má díky výsledku z Monaka vlastně splněnou normu. Sergio při té příležitosti uvedl, že příliš mnoho lidí spojuje jeho působení v F1 pouze s neúspěchem u McLarenu, ale že by se už lépe vyrovnat s šancí v "lepším" týmu.
"Doufám, že letos nezůstanu jenom u jednoho takového výsledku jako v posledních letech. S McLarenem jsem prožil opravdu těžké časy a jak se zdá, lidé si pamatují jenom tohle. Ale nikdo si nevzpomene na mé působení u Sauberu nebo čeho jsem dosáhl s Force Indií. Jediné, čím mohu přesvědčit, je dál dělat svou práci a zlepšovat se jako pilot. Myslím, že jsem se v posledních letech hodně zlepšil. Jsem komplexnější pilot ve všech aspektech, ať jde o kvalifikaci, závod, závodní tempo, větší zkušenosti. Takže pokud se naskytne nějaká šance, budu na ni mnohem lépe připraven. Pokud nepřijde, budu pokračovat v tom, co jsem dělal doposud," hodnotí své vyhlídky Pérez.
Šestadvacetiletý rodák z mexického hlavního města svým třetím místem v Monaku poskočil na devátou příčku šampionátu, což znamená, že je v klasifikaci před oběma piloty McLarenu. Sám ale říká, že takové srovnání ho nijak nezajímá, soustředí se na vlastní výkony a nejbližší soupeře před sebou.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.