Mexičan se mohl v Monte Carlu oprávněně radovat: dosáhl šestého umístění na stupních vítězů a v barvách Force Indie završil "hattrick", potřetí v tomto voze obsadil bronzovou příčku. Díky tomu jeho ambice rostou.
U příležitosti dalšího vynikajícího výsledku se Sergio Pérez Mendoza vyjádřil, že výsledky jako v Monaku mu dávají naději, že by o něj opět mohl projevit zájem špičkový tým. Mexičan tak naráží na své neúspěšné působení u McLarenu, kde v roce 2013 nahradil Lewise Hamiltona, ale s Jensonem Buttonem ani jednou nevystoupili na "bednu". Nejlepším umístěním Sergia u McLarenu bylo páté místo v Grand Prix Indie.
Po přestupu do Force Indie zatím Pérez v každé sezóně vystoupil na bronzový stupínek (2014 Bahrajn, 2015 Soči), takže letos má díky výsledku z Monaka vlastně splněnou normu. Sergio při té příležitosti uvedl, že příliš mnoho lidí spojuje jeho působení v F1 pouze s neúspěchem u McLarenu, ale že by se už lépe vyrovnat s šancí v "lepším" týmu.
"Doufám, že letos nezůstanu jenom u jednoho takového výsledku jako v posledních letech. S McLarenem jsem prožil opravdu těžké časy a jak se zdá, lidé si pamatují jenom tohle. Ale nikdo si nevzpomene na mé působení u Sauberu nebo čeho jsem dosáhl s Force Indií. Jediné, čím mohu přesvědčit, je dál dělat svou práci a zlepšovat se jako pilot. Myslím, že jsem se v posledních letech hodně zlepšil. Jsem komplexnější pilot ve všech aspektech, ať jde o kvalifikaci, závod, závodní tempo, větší zkušenosti. Takže pokud se naskytne nějaká šance, budu na ni mnohem lépe připraven. Pokud nepřijde, budu pokračovat v tom, co jsem dělal doposud," hodnotí své vyhlídky Pérez.
Šestadvacetiletý rodák z mexického hlavního města svým třetím místem v Monaku poskočil na devátou příčku šampionátu, což znamená, že je v klasifikaci před oběma piloty McLarenu. Sám ale říká, že takové srovnání ho nijak nezajímá, soustředí se na vlastní výkony a nejbližší soupeře před sebou.
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.