Loni trvalo týmu Force India téměř půl sezóny, než nasadil B specifikaci vozu, která se ale ukázala být nadmíru úspěšnou a zajistila stáji 5. místo v Poháru konstruktérů. Zdá se, že letos tým tak dlouho s inovacemi čekat nehodlá.
Před Grand Prix Španělska se chystají u Force Indie rozsáhlé aerodynamické změny srovnatelné s těmi, které tým udělal loni pro Grand prix Velké Británie. Potvrdil to šéfinženýr týmu Otmar Szafnauer.
"Ano, chystáme významné aerodynamické aktualizace, které nasadíme ve Španělsku. Co se týče objemu změn, daly by se přirovnat loňskému přechodu na B-specifikaci. Po zkouškách v aerodynamickém tunelu a CFD by to měl být významný krok ve výkonnosti, ale nikdy nevíte, jestli se vám povede přenést úspěšně změny na trať. V Barceloně uvidíme," potvrdil Szafnauer změny pro pátý závod v šampionátu.
V Rusku vybojoval tým díky Sergio Pérezovi dva body za deváté místo, když se Mexičan nedokázal vypořádat s Grosjeanem na Haasu. Szafnauer připouští, že co do rychlosti byl výkon vozu nadějný, ale okolnosti mu opět nedovolily získat tolik potřebné body.
"Po prvním kole to bylo hodně hořké, když měl jeden vůz defekt pneumatiky a druhý byl mimo závod. Dobrou zprávou pro nás byla skutečnost, že Sergio předvedl slušné tempo. Bojoval, podařilo se mu dostat před Toro Rosso, ale neporadil si s Haasem, ačkoliv si myslím, že jsme byli rychlejší.
Kdybychom ho předjeli, určitě bychom byli ještě lepší. Ale i tak bylo naše tempo velmi dobré. Pokud měl Sergio před sebou volnou trať - poté, když Button zajel do boxů - byl schopen jet kolo o vteřinu, vteřinu a půl rychleji. Chtěli jsme ale pošetřit pneumatiky, jinak by dosáhl ještě lepších časů. Takže s rychlostí jsme navýsost spokojeni," konstatuje Szafnauer.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.