Druhá zkouška ochrany kokpitu proběhla v Soči a opět se kolem tohoto řešení mocně debatuje. Tábor fanoušků, ale i jezdců se dělí na skupiny, v níž se zastánci jednotlivých názorů dohadují, zda F1 má či nemá nést i určité prvky nebezpečí.
Dvojnásobný mistr světa a pilot týmu McLaren Fernando Alonso trvá na stanovisku, že ochrana kokpitu do tohoto sportu patří. Řešení v podání stáje Red Bull vyvolalo protichůdné hodnocení, ale Španěl znovu zopakoval, že pokud jde o bezpečnost, není na místě žádné chvástání. Reagoval tak na výrok Lewise Hamiltona, který ve čtvrtek prohlásil, že nebezpečí bylo vždy součástí F1.
"Myslím, že ochrana kokpitu je pro zajištění bezpečnosti nutná, nepotřebujeme v tomto sportu žádné hrdiny. Viděli jsme v posledních letech mnoho incidentů, pravděpodobně všechna úmrtí, která se v F1 a dalších kategoriích odehrála, mají příčinu v poranění hlavy. Pokud existuje řešení, nemáme zájem, aby se kdokoli zranil. Řešení se nabízí, tak mu dejme šanci," komentoval záležitost Alonso.
Španělský pilot na otázku, které řešení mu připadá estetičtější, uvedl, že se mu aeroscreen (něco jako větrný štítek) líbí mnohem víc než řešení Ferrari, ale podobně jako Charlie Whiting připustil, že je výlučně v kompetenci FIA, pro které řešení se rozhodne.
"V tomto směru musíme věřit rozhodnutí FIA. Mají veškeré informace, které řešení je lepší, pohodlnější, bezpečnější - existuje mnoho faktorů, které nám nejsou známy. Při vnějším vizuálním pohledu vypadá řešení Red Bullu poněkud lépe, ale FIA rozhodne, které je lepší. Jen doufám, že se objeví více řešení a bude důležitě nalézt nejvhodnější. »Musí« to být už příští rok, v to doufám," dodává Alonso.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.