Ve stínu mohutně diskutovaného střetu mezi Hamiltonem a Bottasem se v druhém kole prakticky na stejném místě odehrál další incident, při němž Sergio Pérez trefil předním spoilerem zadní kolo vozu Toro Rosso Španěla Carlose Sainze jr.
Pérez po závodě vyhledal Carlose Sainze jr. a omluvil se mu. Španěl, který svou účast v Grand Prix Bahrajnu označil za katastrofální, jeho pokání akceptoval.
"Byl to další závod, kdy jsme měli šanci na zisk slušného počtu bodů, ale všechno se to rozplynulo v první zatáčce druhého kola. Bylo to zcela zbytečné, ostatně co říci, když vlastně vaše šance skončí hned zkraje? Shrnuto, závod je pro mě katastrofou. Nemělo to takhle dopadnout, nebyla už další šance. Nejsem vůbec šťastný. Držel jsem za sebou McLaren, dobře jsem si ho pokryl a najednou odněkud přiletěl Sergio a trefil mě," popisuje Španěl kolizi, po níž musel s pravou zadní pneumatikou ztrácející vzduch do boxů.
Jedenadvacetiletý pilot však alespoň ocenil Pérezovo chování po závodě. "Přišel za mnou a omluvil se mi. Koneckonců nebylo pochyb, kdo na tom incidentu nese vinu. Jeho gesto bylo sportovní, Checo je spravedlivý, první věc, kterou udělal, když mě uviděl, že mi potřásl rukou a řekl: »Hej, promiň mi to!« Nemám s ním vůbec žádný problém, byl to zkrátka den, kdy se nezadaří," dodává Sainz jr.
Španěl se však nechce kolizí a nepovedeným závodem nijak dlouho zabývat. "Co se stalo, je samozřejmě zklamáním, ale nesmím sklánět hlavu, nebyl by to nejlepší způsob, jak zakončit neděli. Je třeba otočit stránku a říci si, že mám před sebou ještě 19 závodů. Chci se v plné síle vrátit v Číně, protože tam bude rychlost naší silnou zbraní," plánuje Sainz jr., u jehož vozu v boxech mechanici zjistili poškozené šasi a sloupek řízení. Navíc při výměně pneu ve 20. kole se jim vůz sesmekl ze zadního zvedáku, což těžce zkoušenému monopostu nijak nepřidalo.
Jedinou Carlosovou šancí by byl safety car, ale ten neměl v Bahrajnu důvod vyjet, proto se tým rozhodl Sainzův vůz odvolat ze závodu. Španěl cítil jistou hořkost, zejména když Verstappen předvedl výborný výkon a dojel na 6. místě. "Víme, že naše auto je dobré, a to nám zdejší trať neměla příliš vyhovovat. Ukázali jsme, že jsme konkurenceschopní, zvláště s alternativní strategií, pokud se nedostaneme do Q3. Beru si z této lekce ponaučení do závodu v Číně a věřím, že v dalších závodech budeme ještě rychlejší," chystá se na čínskou Grand Prix Sainz jr.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.