Poté, co Vijay Mallya odstoupil z funkce předsedy United Spirits, se vyrojily dohady, zda se nevzdal i své pozice v týmu F1. Kolem jeho týmu se nadále točí velké množství dohadů i "zaručených" zpráv, které situaci poněkud zamlžují.
Jedním z důvodů byla i nerealizovaná dohoda s Aston Martinem, která měla odstartovat v letošním roce, ale nakonec se vše prozatím odsunulo. Zpočátku se mluvilo o ročním odkladu, nyní se rojí názory, že automobilka si svou účast v F1 rozmyslí. Daleko důležitějším zájmem médií je sám Mallya, jehož odstoupení z funkce v USL po dohodě se společnosti Diageo vyvolala rovněž spekulaci, že šedesátiletý boss už není vlastníkem týmu se sídlem v Silverstone.
"Není to pravdivá informace, ve Force India se nic nezměnilo, nadále jsem šéf týmu a generální ředitel. Pokud si berete půjčku, musíte poskytnout nějaké akcie jako zástavu. Ale to neznamená, že je tím chod týmu ohrožen. Diageo má jistotu v podobě mých akcií, ale na vlastnictví týmu se nic nezměnilo. Nechápu, proč se o tom pořád někdo musí dohadovat," reagoval Vijay v indickém listu Press Trust.
Vijay Mallya by rád celou situaci konečně uzavřel: "Formule 1 s mým odstoupením z United Spirits nemá nic společného, žádné propojení neexistuje. Proto opakuji, pro F1 se nic nemění, tedy i co se týče vlastnictví týmu."
Mallya stále vlastní 42,5 % akcií Force India, stejně jako společnost Sahara. Zbylých 15 % kontroluje rodinný konglomerát Mol. Jak ale bylo na počátku února deklarováno, v případě Sahary se očekává odprodej jejího podílu, i když kupec se zatím žádný nenašel.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.