O Michaelu Schumacherovi se stále spekuluje, ač jeho rodina i tisková mluvčí žádají veřejnost, aby zájem o sedminásobného mistra světa nepřesahoval do bulvární oblasti, což se příliš často nedaří. Poněkud jiného ražení byla vzpomínková akce ze včerejšího dne.
Už jsme informovali v obsáhlém materiálu o Schumacherově první jízdě s Ferrari F310 V10. Doplňme, že Michael skutečně seděl ve Ferrari již dříve, a sice v pondělí 27. listopadu 1995, v neveřejném testu vyzkoušel vůz, pro nějž by se spíš hodil termín "pokusný králík" ještě s původním dvanáctiválcovým motorem. Zmíněnou stať tedy můžeme mírně poupravit na první slavnostní a veřejné představení Schumachera na Ferrari.
V německém Marburgu se o dvacet let a dva dny později sešli rodinní příslušníci a nejbližší přátelé ranou osudu stiženého expilota F1 - jeho manželka Corinna, otec Rolf, děti Gina-Maria a Mick plus někdejší šéf Mercedesu Norbert Haug a Stefano Domenicali, zastávající obdodný post u závodního týmu Ferrari.
Šlo o slavnostní otevření výstavy u příležitosti 20. výročí prvního veřejného testu vozu Ferrari, který pořádal dlouholetý Schumacherův sponzor DVAG. Pondělní vernisáži bylo přítomno na 200 pozvaných hostů, samotná výstava má být instalována dva roky.
"Michael je nejúspěšnější pilot v historii. Je dobré, zvláště u příležitosti dnů jako je tento, si to připomenout. Michael tu pochopitelně nemůže být a moc nám chybí. Co se stalo, nedá se odestát. Musíme tuto situaci přijmout a doufat se stálou podporou a trpělivostí, že jednoho dne bude opět mezi námi. Závodění se stalo smyslem jeho života a nikdo by si víc nepřál, aby byl mezi námi, než on sám," uvedla u příležitosti výročí Schumacherova manažerka Sabine Kehmová.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.