Někdy ani nejlépe zamýšlené záležitosti nedojdou kýženého výsledku. S ohledem na Aston Martin můžeme použít bondovské "Nikdy neříkej nikdy", ale jak okolnosti naznačují, v příštím roce se značky agenta 007 ve startovním poli nejspíš nedočkáme.
Na konci října se slavnostně oznamovalo, jak se Aston Martin vrátí do F1 a převezme tým Force India. Stalo se tak v rámci mexické Grand Prix a zpráva vyvolala nemalý ohlas. Připomeňme si, co jsme o historii značky v F1 už uvedli: Dvojice Carroll Shelby a Roy Salvadori debutovala v Holandsku 1959 a Brit Salvadori dojel na domácí půdě a v Portugalsku vždy na 6. místě. To byly nejlepší výsledky značky, která se o rok později v britské Grand Prix se světem F1 rozloučila. Ani se neobjevila v tehdy se rozbíhajícím Poháru konstruktérů, protože v roce 1959 se ještě body za 6. místo neudělovaly...
Současná situace ohledně sdílení nebo převzetí týmu Force India britskou značkou se začíná pomalu rozplývat. Sám Vijay Mallya optimismus poněkud krotil a několikrát zdůraznil: "Jsme ve fázi jednání, nic konkrétního ještě nebylo dokončeno." Přesto se o spojení psalo jako o hotové věci. Dokonce Mika Häkkinen, dvojnásobný šampion F1, se nechal slyšet: "Značka Aston Martin zapadá velmi dobře do formátu F1, takže doufám, že se to podaří."
Nyní ale dochází na realitu. Podle Sky News se proti účasti v F1 postavila správní rada Aston Martinu, přesněji uvedla určité výhrady, jejichž výsledkem je odklad definitivního rozhodnutí na leden 2016, ale vyjádření de facto dává najevo, že vstup do F1 bude odročen: "Jsou jisté náznaky, aby se značka v F1 neprezentovala - alespoň ne v roce 2016. Tento přístup samozřejmě může být v budoucnu pozměněn."
Obsáhleji pohovořil o situaci pro server motorsport.com ředitel komunikace a marketingu značky Aston Martin Simon Sproule. Vysvětlil, že Formule 1 je pouze jedním s mnoha aspektů širšího zájmu o zapojení značky do motoristického sportu. "Ještě jsme se nerozhodli. A je jen málo pravděpodobné, že by nějaké konečné rozhodnutí nebo rámcová strategie o působení v motorsportu padly ještě do Nového roku. Přišli jsme na to, co pro nás přítomnost v motoristickém sportu znamená a kam na této platformě směřujeme. Nemůžeme tedy pohlízet na F1 izolovaně," vysvětluje Sproule.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.