Výkon Lewise Hamiltona v závěrečných třech závodech sezóny 2015 je stále diskutovaným tématem. Mezi těmi, kdo se k němu vyjádřil, je bývalý pilot F1 a mistr světa 1997 Jacques Villeneuve, který si ohledně britského pilota nebral servítky.
Kanadský pilot Hamiltona za jeho chování po zisku titulu mistra světa doslova rozcupoval. Řekl, že od té chvíle se doslova vytratil, zatímco jeho týmový kolega Rosberg vyrostl do obřích rozměrů. Jak někdejší pilot Williamsu, BAR, Sauberu a Renaultu, nyní televizní odborník Villeneuve podotkl, roli v tom hrála i možná ztráta motivace.
"Skutečnost, že Nico v USA přišel o šanci bojovat s Lewisem o titul Rosberga psychologicky změnila. Nevím. Ale od té chvíle se z něj stal doslova zabiják. A Lewis reagoval opravdu špatně a odkryl tak hodně negativní stránku svého charakteru. Ukázal, že neví, co to je pokora. Vyhrál tři tituly mistra světa, ale nemohl být šťastný. Chová se jako rozmazlené dítě, které ztratilo hračku. Vůbec to nebyl velký bojovník," vyčítá Hamiltonovi Villeneuve.
Hamiltonovým chováním jsou rozladěni i další dva bývalí piloti F1 Martin Brundle a Derek Warwick. Za nepřijatelnou považují Lewisovu neúčast na slavnostním předávání cen Autosportu v Londýně. Podle zpráv byl v té době třicetiletý pilot v Kanadě, kde sledoval basketbalové utkání NBA. Brundle na svém twitterovém účtě uvedl, že ze strany Hamiltona jde o urážku dané akce. "Jde o nepsaný závazek. Zabralo by mu to jen dvacet minut, v nichž mohl motivovat mladé piloty, jakým byl kdysi on sám."
K jeho názoru se přidal i Derek Warwick, někdejší pilot Tolemanu, Renaultu, Brabhamu, Lotusu a Footwork/Arrowsu. "Stoprocentně s Martinem souhlasím. Jsem z jeho přístupu velice zklamán, u mě ztratil velkou část respektu."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.