Jeho výroky jsou známé, stejně jako přímočarost, s níž sděluje své názory. Bývalý závodník, majitel stáje a posléze odborný analytik stanice BBC se zaměřením na Formuli 1 byl oceněn za své úspěchy s ohledem na týmovou práci.
Kdyby se okolnosti sešly příznivěji, možná bychom tohoto obrýleného Ira viděli i v kokpitu F1. Ale také se mohl stát knězem, protože vztah k náboženství byl v jeho rodině silně zakořeněn. Nakonec Edmund Patrick Jordan, jemuž nikdo neřekne jinak než Eddie, přes ordinaci dentisty zamířil do Bank of Ireland, kde položil finanční základ pro své motoristické podnikání. Jako pilot prošel začal v motokárách, pak skrze formuli Ford a Formuli Atlantic doputoval až do F3 a v letech 1979 a 1980 dokonce figuroval na listu náhradníků pro F1.
Svůj Eddie Jordan Racing založil v roce 1979 a dobýval s ním úspěchy ve F3000. Jeho velká chvíle nastala na sklonku roku 1990, kdy spatřil světlo světa Jordan Grand Prix Team, který nastoupil do sezóny 1991 s dvěma zelenými vozy s podporou nápojového koncernu 7UP a japonskou firmou Fuji. Leč první sezóna přes slušné umístění v Poháru konstruktérů neměla jen veselé stránky. Druhý pilot Bertrand Gachot se dostal do konfliktu s britským zákonem a náhradníka jmeném Michael Schumacher mu po jediném závodě ve Spa odloudil Benetton.
Na vítězství musel Eddie čekat dlouhých osm sezón - opět je tu Spa a dramatický závod v proudech deště, v němž Damon Hill vítězí před týmovým kolegou Ralfem Schumacherem. O rok později Heinz-Harald Frentzen vítězí ve dvou závodech a dokonce nějaký čas má šanci na titul mistra světa. Nakonec končí na třetí příčce stejně jako tým, který tím dosáhl svého maxima.
"Jako irský rodák zastávám myšlenku »Zkusme to a uvidíme, jak nás to bude bavit«. To, co měl tým Jordan, byl určitý dar - měli jsme skutečně skvělou partu lidí, kteří byli nějakým způsobem nadaní. To byl hlavní základ, který jsme posílili technickou stránkou," uvedl sedmašedesátiletý Jordan na slavnostním pódiu, kde převzal cenu John Bolster Award za úspěchy dosažené na poli F1.
Nebyl by to Eddie, aby si také neodpustil malý vtip. Přítomnému Damonu Hillovi, který v jeho týmu absolvoval poslední dvě sezóny ve své kariéře, poděkoval za onen okamžik, kdy vstoupil do světa vítězných týmů, ale dodal, že se k němu připojil jen proto, aby si "polepšil v penzijním připojištění". Eddie zavzpomínal na dlouhé roky, po něž marně čekal na vítězství. "Bylo to jako zjevení. Usilovali jsme o něj, několikrát jsme byli blízko, mí piloti zajeli i pole-position a různé výborné výsledky, ale vítězství ne a ne urvat. A pak přišlo fantastické Spa 1998."
Poslední triumf pro Jordana v F1 zajistil poněkud komplikovaným způsobem Giancarlo Fisichella v Brazílii 2003, na sklonku roku 2005, po několika odmítnutých nabídkách k prodeji, přepustil Eddie svůj tým mezinárodní obchodní a investiční společnosti Midland Group, za níž stál podnikatel Alex Shneider. Ten také pod názvem MF1 Racing provozoval tým nadále, aby přes další prodeje (Spyker) dospěl až do nynější podoby Force India.
Jak bylo uvedeno při udělování ceny, Jordan vlastně vyhrál ve Formuli 1 pětkrát. Čtyřikrát triumfoval v Grand Prix a popáté v tom směru, že se udržel jako soukromý tým v tomto specifickém prostředí oněch dlouhých patnáct let.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.