Mexický mladík poprvé absolvovat test v kokpitu vozu Force India po boku Nico Hülkenberga. Prezentoval se ve včerejší zkoušce nových pneumatik v Abú Zabí, která tak definitivně uzavřela sezónů 2015 na závodních drahách.
Devatenáctiletý Alfonso Celis Enecoiz jr. usedl do typu VJM08 označeného startovním číslem 34, na trati absolvoval solidních 65 kol. Pochvaloval si jízdní vlastnosti vozu a možnost se seznámit s náročnou technikou. Test byl pro něj důležitým prvním krokem do další sezóny, kdy bude u týmu nadále působit jako třetí pilot. Měl by se představit v prvním tréninku hned v sedmi Grand Prix 2016.
Po Celisovi převzal vůz Nico Hülkenberg a přidal do týmové pokladničky dalších 71 kol. Závodní inženýr Force india Tom McCullough byl s výsledky testování spokojen, chválil i mexického nováčka.
"Byl to Alfonsův první den ve voze F1, vždy je velice zajímavé přihlížet aklimatizačnímu procestu. Celis celé dopoledne velice dobře pracoval s inženýry a zvládl svůj úsek s plnou nádrží. Odpoledne se do vozu usadil Nico a pokračoval ve shromažďování důležitých dat, aniž by měl jediný problém. Celkově vzato šlo o pohodový den a příjemný způsob, jak definitivně zakončit sezónu 2015," uzavřel McCullough.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.