Force India se v osmé sezóně samostatné existence dočkala svého nejlepšího umístění v Poháru konstruktérů, páté místo má už jisté, proto se při poslední Grand Prix sezóny 2015 může zaměřit na co nejlepší výsledek a důstojně oslavit jedno jubileum.
Vijay Mallya vyšle své vozy na trať po stopadesáté. Sám říká, že jako důležitý faktor v letošní sezóně vidí zavedení B-specifikace vozu v Grand Prix Velké Británie. Sergio Pérez v Rusku přidal na konto týmu třetí pódiové umístění v historii týmu a s největší pravděpodobností vyrovná i nejlepší postavení pilota Force India v konečné klasifikaci. Sice ještě může teoreticky předstihnout osmého Ricciarda a rovněž ho může překonat jedenáctý Grosjean, ale to by buď Mexičan nebo Francouz museli vyhrát, což je s ohledem na rozložení sil startovního pole výsledek z říše zázraků. Nedá se ani předpokládat, že by výrazně zabodoval Hülkenberg, takže Mexičan má šanci v barvách indického týmu zažít i svou vlastní nejúspěšnější sezónu.
Mallya je spokojený s tím, že v Abú Zabí jeho tým pojede naprosto uvolněný závod, jehož výsledek může být už příslibem pro rok 2016. "Jedeme do Abú Zabí s jistým pátým místem v Poháru konstruktérů, takže k poslednímu závodu nastupujeme s vědomím, že nemáme co ztratit. Těšíme se na závod a doufám, že zakončíme sezónu ve velkém stylu. Bude to pro nás speciální závod, protože tu pojedeme 150. Grand Prix - chceme to jubileum na trati pořádně oslavit," kuje plány Mallya.
"Na tým jsem mohl být hrdý po celý rok, zejména mě potěšila křivka vývoje v druhé polovině sezóny. V posledních osmi závodech jsme vyjeli 81 bodů, byli jsme dostatečně rychlí a konkurenceschopní prakticky v každém závodě. S výhledem na pravidla v příštím roce lze předpokládat, že si takovou formu udržíme. V týmu teď vládne spousta pozitivní energie a velké nadšení. V následujícím víkendu prostě máme šanci prokázat, jak daleko jsme v letošním roce došli. Chceme se kvalifikovat v první desítce a ještě na naše konto přidat co nejvíc bodů," dodává Mallya.
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.