Force India se v osmé sezóně samostatné existence dočkala svého nejlepšího umístění v Poháru konstruktérů, páté místo má už jisté, proto se při poslední Grand Prix sezóny 2015 může zaměřit na co nejlepší výsledek a důstojně oslavit jedno jubileum.
Vijay Mallya vyšle své vozy na trať po stopadesáté. Sám říká, že jako důležitý faktor v letošní sezóně vidí zavedení B-specifikace vozu v Grand Prix Velké Británie. Sergio Pérez v Rusku přidal na konto týmu třetí pódiové umístění v historii týmu a s největší pravděpodobností vyrovná i nejlepší postavení pilota Force India v konečné klasifikaci. Sice ještě může teoreticky předstihnout osmého Ricciarda a rovněž ho může překonat jedenáctý Grosjean, ale to by buď Mexičan nebo Francouz museli vyhrát, což je s ohledem na rozložení sil startovního pole výsledek z říše zázraků. Nedá se ani předpokládat, že by výrazně zabodoval Hülkenberg, takže Mexičan má šanci v barvách indického týmu zažít i svou vlastní nejúspěšnější sezónu.
Mallya je spokojený s tím, že v Abú Zabí jeho tým pojede naprosto uvolněný závod, jehož výsledek může být už příslibem pro rok 2016. "Jedeme do Abú Zabí s jistým pátým místem v Poháru konstruktérů, takže k poslednímu závodu nastupujeme s vědomím, že nemáme co ztratit. Těšíme se na závod a doufám, že zakončíme sezónu ve velkém stylu. Bude to pro nás speciální závod, protože tu pojedeme 150. Grand Prix - chceme to jubileum na trati pořádně oslavit," kuje plány Mallya.
"Na tým jsem mohl být hrdý po celý rok, zejména mě potěšila křivka vývoje v druhé polovině sezóny. V posledních osmi závodech jsme vyjeli 81 bodů, byli jsme dostatečně rychlí a konkurenceschopní prakticky v každém závodě. S výhledem na pravidla v příštím roce lze předpokládat, že si takovou formu udržíme. V týmu teď vládne spousta pozitivní energie a velké nadšení. V následujícím víkendu prostě máme šanci prokázat, jak daleko jsme v letošním roce došli. Chceme se kvalifikovat v první desítce a ještě na naše konto přidat co nejvíc bodů," dodává Mallya.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.