Sezóna končí obvykle posledním závodem, ale Pirelli připravilo ještě něco ve formě prodloužené, nebo už hodně časné overtury pro ročník 2016. Stáj Manor nominovala do tohoto programu dva piloty působící v letošní sérii GP2.
V červenobílých monopostech se objeví Brit Jordan King a Rio Harjanto reprezentující Indonésii. King v sérii GP 2 obsadil v celkové klasifikaci 12. místo, hájil barvy týmu Racing Engineering s Američanem Alexandrem Rossim. Harjanto jezdící v barvách stáje Campos Racing byl podstatně úspěšnější, skončil celkové čtvrtý. Příští rok by ale v F1 stejně nemohl nastoupit, protože nemá dostatek bodů pro udělení superlicence od FIA.
Jordan King už letos k F1 přičichl právě ve stáji Manor, kde pracoval jako vývojový pilot, poprvé tedy 1. prosince usedne do monopostu Manor MR03B. "Role vývojového pilota byla fantastickou příležitostí a já si užíval a těžil z každé minuty, kterou jsem s týmem strávil. Evropská část GP2 kopírovala závody Formule 1, takže bylo velmi snadné spojit moje závodní závazky a přitom trávit čas s piloty Manoru a jeho inženýry. V Austinu a Mexiku jsem byl schopen plně nasát prostředí F1, hodně jsem se poučil jak fungují některé věci i mimo závodní trať. Samozřejmě se nejvíc těším na možnost pilotovat vůz F1 a nemůžu se příštího týdne v Abú Zabí dočkat," svěřil se jedenadvacetiletý pilot.
Rio Harjanto letos v GP2 vyhrál tři závody, v minulosti se už dvakrát podílel na testech v předchůdcích Manoru - v letech 2010 vyzkoušel Virgin, o dva roky později Marussii. "Opravdu se těším, až se v Abú Zabí vrátím k týmu, v mnoha směrech je to pořád stejná stáj, i když vůz je zcela odlišný. Pro nadcházející test se cítím být mnohem lépe připraven, zvláště po velice vyrovnané sérii GP2. Rád bych prokázal, že i já jsem prošel vývojem a mé schopnosti jsou nyní kompletnější," dodává dvaadvacetiletý Indonésan.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.