Hned na úvod upřesněme, že středem pozornosti není sedminásobný mistr světa Michael Schumacher, nýbrž jeho šestnáctiletý syn Mick. S ohledem na případy Maxe Verstappena či nejnověji Lawrence Strolla lze říci, že mladík už má "nejvyšší čas".
Mick Schumacher letos debutoval ve Formuli 4 v holandském týmu Van Amersfoort Racing. Sezónu zakončil celkově 10. místem a nejlépe se umístil hned v prvním závodě v Oscherlebenu, kde vyhrál finální rozjížďku. Dalším krokem by měl být postup do prestižní F3. Teď jde o to, kdo ho doprovodí.
Podle italských zpráv byl Mick tento týden přizván k testování na Monze pod dohledem Lucy Baldisserriho, šéfa Ferrariho mládežnické akademie. Informoval o tom Leo Turrini s dovětkem, že Schumacher junior navštívil Maranello poprvé od dob, kdy jeho otec zcela dominoval motoristickému sportu. Své k tomu přidalo i periodikum Express, že Mick tento týden na Monze rovněž testuje pro italský tým Prema Powerteam.
Nelze ovšem ani přehlížet vazby Schumacherovy rodiny, pokud jde o Mercedes - německá automobila také ještě neřekla poslední slovo. Kölner Express uvádí, že Mick dostal pozvánku na následnou akci Mercedesu ve Stuttgartu nazvanou Stars & Cars. "Oslovili jsme Micka z důvodu vazeb mezi Mercedesem a jeho rodinou. Pro něj to bude jedinečná zkušenost," vysvětlil mluvčí Mercedesu.
Před nadcházející sezónou 2025 se naplno rozběhne testování Formule 1. Týmy a jezdci nyní usilovně ladí své vozy a strategie, aby byli připraveni na další vzrušující ročník plný napínavých závodů a nečekaných momentů.
S okamžitou platností se nový tým Cadillac v rámci Formule 1 připojí k TWG Motorsports, nové divizi TWG Global. Tato akvizice zahrnuje i Andretti Global, který se účastní závodů v IndyCar, Formuli E a Indy Nxt, dále Spire v NASCAR Cup, Wayne Taylor Racing v IMSA a Walkinshaw Andretti v australských supersportech.
Tento týden v Bahrajnu poutají veškerou pozornost Lewis Hamilton a Charles Leclerc, kteří se účastní klíčového testování. Ferrari, které si v zimní přestávce zajistilo sedminásobného mistra světa, se stalo hlavním tématem motorsportových diskuzí.
Red Bull odhalil svůj nový monopost RB21, se kterým Max Verstappen bude usilovat o pátý titul mistra světa v řadě. Tým představil svůj vůz těsně před začátkem testů v Bahrajnu, čímž se stal posledním, kdo odkryl vůz pro nadcházející sezónu.
Alpine představil svůj monopost AP25 poprvé na dráze v Sachíru během filmovacího dne. Tyto dny slouží nejen k ověření funkčnosti nových monopostů, ale i k jejich oficiálnímu představení na dráze.
Michael Schumacher ukončil svou kariéru ve Formuli 1 na konci roku 2006 jako jeden z nejúspěšnějších jezdců historie, když dosáhl téměř všech možných triumfů v tomto sportu.
Lewis Hamilton čelí ve Ferrari obrovské výzvě – v legendárním týmu z Maranella se pokusí dosáhnout historického osmého titulu mistra světa, zatímco očekávání fanoušků i tlak konkurence neustále rostou.
Mercedes odhalil první snímky svého nového monopostu W16, se kterým do sezóny 2025 vstoupí George Russell a talentovaný nováček Andrea Kimi Antonelli. Stáj ze Stuttgartu se chystá na další boj v královně motorsportu a naděje vkládá do kombinace zkušeností a mladé dravosti.
Aston Martin v neděli představil svůj nový monopost AMR25 včetně hlavních inovací na svém na autě. Předsezónní představení monopostů obvykle odhalují jen minimální detaily o technických novinkách, přičemž skutečné změny jsou většinou známé až během předsezónních testů.
Carlos Sainz se připojil k George Russellovi jako jeden z mála aktivních jezdců F1, kteří se podílejí na vedení organizace hájící zájmy pilotů.
Lewis Hamilton stojí před jednou z největších výzev kariéry – uspět ve Ferrari, kde mnoho legend na titul nedosáhlo. Sedminásobný šampion si uvědomuje náročnost adaptace a s respektem vzhlíží k těm, kteří to zkusili před ním.
George Russell věří, že Mercedes zahájí nadcházející sezónu silněji než v minulých letech a vyhne se problémům, které tým sužovaly u jejich vozů.