Dva závody dělí Mallyův tým od historického úspěchu. Ale ten si může dvojice Nico Hülkenberg a Sergio Pérez zajistit už v Brazílii. Od nejbližšího pronásledovatele ji dělí už jenom 41 bodů a s ohledem na sílu soupeřů se nedají čekat nějaké vysoké bodové příděly.
Lotus na 6. místě Poháru konstruktérů letos sice také jednou stanul na stupních vítězů, ale jinak jeho piloti za německo-mexickým duem zaostávají. Dá se proto předpokládat, že po třech šestých příčkách (2011, 2013, 2014) se Force India dočká historického úspěchu. Nejspíš na rozloučenou s původním názvem.
"Pokud v Brazílii zajedeme dobře, můžeme už mít jisté páté místo, což je naší prioritou. Jsem si jist, že můžeme oběma vozy bodovat, což by byl skvělý způsob, jak oslavit naší vůbec nejlepší sezónu," spřádá plány majitel týmu Vijay Mallya. Pokud by Lotus v Brazílii vyšel bodově naprázdno, dělila by indický tým od kýžené příčky "propast" pouhých tří bodů (samozřejmě za předpokladu, že by ani Force India nebodovala). Ve hře je pro tým z Enstone maximálně 86 bodů, ale to je víceméně utopické číslo.
"V posledních závodech jsme dosahovali opravdu velmi dobrých výsledků. Tým odvádí fantastickou práci a já jezdím asi nejlépe ve své kariéře. Chceme sezónu dokončit na vysoké úrovni a myslím, že ještě můžeme zajet výborné výsledky, takže se před závodem cítím opravdu jistě," popisuje své pocity Sergio Pérez.
Nico Hülkenberg má na Interlagos velice dobré vzpomínky. V roce 2010 tu na Williamsu zajel pole-position, v letech 2012 a 2014 už v barvách nynějšího zaměstnavatele dokonce jezdil v čele startovního pole - celkem tu odkroužil ve vedení 35 kol. "Připadá mi, že mám k téhle trati dobrý vztah, cítím se velice komfortně nejen na dráze, ale i mimo ni. Očekávám tu silnou konkurenci, takže doufám, že si do své sbírky přidám další velmi dobré umístění," tak vidí své šance v Brazílii Hülkenberg.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.