Australan se v zatím poslední Grand Prix letošního ročníku cítil roztrpčen, protože během avizování virtuálního safety caru byl dle jeho vyjádření předjet Nicem Rosbergem. Ricciardo nabádá sportovní komisi, aby tento chaos vysvětlila.
Daniel Ricciardo trvá na tom, že vůbec nedostal avízo, které by ho upozornilo na ukončení fáze virtuálního výjezdu SC, proto byl zaskočen, jak rychle se po jeho boku objevil Rosbergův mercedes.
"Virtuální safety car by měl zajistit určitý odstup, takže jak mohl být Rosberg najednou za mým zadkem, když byl předtím pár vteřin pozadu?" rozčiloval se Ricciardo. V závodě dokonce vedl, aby nakonec skončil s bodem útěchy na 10. místě.
"Zčistajasna se objevil těsně vedle mě, ale to byla pořád fáze virtuálního SC. Pomyslel jsem si »fajn, stáhne se zase zpátky«. Jenže mě předjel a pak zřejmě už vlály zelené vlajky. Takže vůbec netuším, co se stalo. Bude potřeba si o využití virtuálního safety caru pohovořit, protože bylo zcela nejasné, odkdy platí zelený režim," vyzývá Ricciardo.
Australan podotýká, že zavedení VSC v Austinu bylo pořádně chaotické. "Nevím proč, ale tuhle neděli to bylo všechno nějak víc zmatené, podstatně víc než v jakémkoli předchozím závodě. Normálně dostanete zprávu, říkal jsem si »VSC končí«, takže přijde upozornění, že za deset vteřin můžeme jet naplno. Ale nic takového se nestalo. Nevím, jestli nás takhle předjel Rosberg všechny, ale byl jsem překvapený, jak byl najednou blízko nás," podotýká Ricciardo.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.