Australan se v zatím poslední Grand Prix letošního ročníku cítil roztrpčen, protože během avizování virtuálního safety caru byl dle jeho vyjádření předjet Nicem Rosbergem. Ricciardo nabádá sportovní komisi, aby tento chaos vysvětlila.
Daniel Ricciardo trvá na tom, že vůbec nedostal avízo, které by ho upozornilo na ukončení fáze virtuálního výjezdu SC, proto byl zaskočen, jak rychle se po jeho boku objevil Rosbergův mercedes.
"Virtuální safety car by měl zajistit určitý odstup, takže jak mohl být Rosberg najednou za mým zadkem, když byl předtím pár vteřin pozadu?" rozčiloval se Ricciardo. V závodě dokonce vedl, aby nakonec skončil s bodem útěchy na 10. místě.
"Zčistajasna se objevil těsně vedle mě, ale to byla pořád fáze virtuálního SC. Pomyslel jsem si »fajn, stáhne se zase zpátky«. Jenže mě předjel a pak zřejmě už vlály zelené vlajky. Takže vůbec netuším, co se stalo. Bude potřeba si o využití virtuálního safety caru pohovořit, protože bylo zcela nejasné, odkdy platí zelený režim," vyzývá Ricciardo.
Australan podotýká, že zavedení VSC v Austinu bylo pořádně chaotické. "Nevím proč, ale tuhle neděli to bylo všechno nějak víc zmatené, podstatně víc než v jakémkoli předchozím závodě. Normálně dostanete zprávu, říkal jsem si »VSC končí«, takže přijde upozornění, že za deset vteřin můžeme jet naplno. Ale nic takového se nestalo. Nevím, jestli nás takhle předjel Rosberg všechny, ale byl jsem překvapený, jak byl najednou blízko nás," podotýká Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.