Dohady kolem druhého místa ve stáji Haas F1 Team vrcholí a stále více názorů se kloní k eventualitě, že v příštím roce budou ve startovním poli opět dva Mexičané. Ostatně to potvrzuje i několik dalších okolností.
Esteban Gutiérrez, který strávil u týmu Sauber dva roky a absolvoval 38 Grand Prix, letos zastává post testpilota u Ferrari. To je jeden z pádných důvodů, proč by mohl u americké stáje získat místo. O spolupráci Haase s Ferrari už se toho napsalo dost a dokonce se i přes značnou nevoli obou stran hovoří o Haasu jako o B-týmu Ferrari.
Sergio Pérez, v současné době podporovaný mexickými společnostmi Claro a Telcel, které však mají podíl i u Ferrari. Okamžitě po zveřejnění eventuality, že by Gutiérrez nastoupil k Haasu, padla otázka, zda by to neznamenalo ohrožení podpory ze strany mecenášů, kteří by s ohledem na Gutiérreze mohli přesunout sféru svého zájmu na americký tým. Pérez se něčeho podobného neobává: "Jde o dva zcela rozdílné týmy. Další Mexičan ve startovním poli na přístupu mých mecenášů nebude mít žádný vliv. Nicméně budu rád, když budu mít v závodním poli krajana."
Pětadvacetiletý rodák z Guadalajary, jenž prošel týmy Sauber, McLaren a Force India se také vyjádřil k osudu Kevina Magnussena, pro nějž má díky roku stráveném v McLarenu pochopení. "Je mi ho líto. Přišel k McLarenu podobně jako já ve složitém období, já měl to štěstí, že jsem vzápětí získal místo u jiného týmu. Pro něj to bude podstatně těžší, protože už jednu sezónu vynechal."
Pérez nadále vysoce oceňuje své umístění na stupních vítězů v Soči a zároveň zdůrazňuje vynikající spolupráci s týmem. "Spojením s Force India jsem dostal další šanci prokázat, čeho mohu dosáhnout, protože výsledky u McLarenu měly na mou závodní pověst negativní dopad. Proto budu Force Indii neskonale vděčný," dodává Pérez.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.