Přestože se jeho mnohem slavnější krajan kriticky vyjádřil k úrovni týmu Manor, Roberto Merhi z toho nehodlá dělat nějakou aféru. Ba dokonce se dá říci, že se svými výroky postavil na jeho stranu.
Fernando Alonso asi neprožívá ideální rok, to vědí všichni, proto občas vypustí výrok, který rozpoutá dohady a smršť názorů. Po výroku v Suzuce ohledně kvality motorů Honda nyní reagoval na názory, že se McLaren může příští rok ocitnout i za Manory, nově vybavenými agregáty Mercedes.
"Při vší úctě k Manoru se domnívám, že i kdyby použili letecký motor, tak se rozhodně neposunou nijak zvlášť kupředu," prohlásil dvojnásobný mistr světa. Bylo by pochopitelně krátkozraké se domnívat, že si tým nepřipraví odvetu. "Můžeme si o tom s Fernandem příští rok popovídat, když budeme mít sousední boxová stání," objevilo se na twitterovém účtu Manoru vzápětí.
Do debaty byl vtažen i druhý pilot osočeného týmu Roberto Merhi, který v kokpitu Manoru letos absolvoval 12 Grand Prix. "Předně jsem vůbec nevěděl, že Fernando něco takového řekl. Ale je pravda, že máme jisté aerodynamické problémy a také nám chybí mechanický přítlak. Ten asi nejvíc. Takže řídit náš vůz není nic lehkého," prezentoval čtyřiadvacetiletý Španěl svůj názor pro list El Confidental.
Ve své zpovědi šel ještě dál a přiznal, že pro něj bylo opravdu těžké udržet si motivaci, když prakticky každý závod po většinu jeho trvání musel koukat na modré vlajky, nařizující mu nechat předjet rychlejší soupeře. "Závody tohoto druhu, kdy vás předjíždí o kolo čtvrtý, pátý, šestý a pak další, jsou docela ubíjející. Je škoda, že nejsme schopni s nikým soupeřit. Snažil jsem se o to aspoň s mým kolegou, ale zatím jsem neměl k dispozici takový vůz, jako má Stevens."
Merhi se po krátkém návratu v Soči opět přesune do GP2, jeho místo opět zaujme Kaliforňan Alexander Rossi. Po třech závodech se Španěl vrátí do kokpitu Manoru v posledním závodě sezóny v Abú Dhabí.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.