Pouhou patnáctinu celkového vysílacího času byl na obrazovkách fanoušků F1 viděn Mercedes, což vedení týmu poněkud dohřálo a vyslovilo názor, že Ecclestone už zasahuje i do této oblasti. Ba dokonce padala obvinění, že jde o vendettu.
Důvodem mělo být prý odmitnutí Mercedesu zajistit dodávky motorů pro Red Bull, což ovšem byla už nejspíš jen rozladěná reakce týmu Stříbrných šípů. Lauda oznámil, že hodlá v Londýně Ecclestonea navštívit a nechat si od něj vysvětlit, co měl podivný přenos z Japonska znamenat.
Ecclestone však německému deníku Welt vysvětlil, že jeho svědomí je čisté: "O žádnou manipulaci nešlo. Před několika týdny jsme mluvli o způsobu přenosů a dospěli jsme k závěru, že by střed pole měl být zabírán častěji. Chtít ukazovat jen vozy ve vedení je nudné, pro nás je lepší ukázat i jiné obrázky z boje o pozice," objasnil své jednání Ecclestone.
"Věřím, že tyto úvahy Niki Lauda i Toto Wolff přijmou a porozumí jim. Možná, že v Japonsku režiséři zašli poněkud daleko, když nevěnovali tolik pozornosti Mercedesu, ale nechtěl jsem jim do toho zasahovat," trval na svém Bernie. Je otázkou, zda je skutečně potřeba odvádět nutné penzum vedoucím vozům, když široko daleko kolem nikdo není na úkor souboje o pozice, tedy aspoň nějaké akci. Ostatně obdobné názory doprovázely Laudovo prvotní rozhořčení.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.