Pouhou patnáctinu celkového vysílacího času byl na obrazovkách fanoušků F1 viděn Mercedes, což vedení týmu poněkud dohřálo a vyslovilo názor, že Ecclestone už zasahuje i do této oblasti. Ba dokonce padala obvinění, že jde o vendettu.
Důvodem mělo být prý odmitnutí Mercedesu zajistit dodávky motorů pro Red Bull, což ovšem byla už nejspíš jen rozladěná reakce týmu Stříbrných šípů. Lauda oznámil, že hodlá v Londýně Ecclestonea navštívit a nechat si od něj vysvětlit, co měl podivný přenos z Japonska znamenat.
Ecclestone však německému deníku Welt vysvětlil, že jeho svědomí je čisté: "O žádnou manipulaci nešlo. Před několika týdny jsme mluvli o způsobu přenosů a dospěli jsme k závěru, že by střed pole měl být zabírán častěji. Chtít ukazovat jen vozy ve vedení je nudné, pro nás je lepší ukázat i jiné obrázky z boje o pozice," objasnil své jednání Ecclestone.
"Věřím, že tyto úvahy Niki Lauda i Toto Wolff přijmou a porozumí jim. Možná, že v Japonsku režiséři zašli poněkud daleko, když nevěnovali tolik pozornosti Mercedesu, ale nechtěl jsem jim do toho zasahovat," trval na svém Bernie. Je otázkou, zda je skutečně potřeba odvádět nutné penzum vedoucím vozům, když široko daleko kolem nikdo není na úkor souboje o pozice, tedy aspoň nějaké akci. Ostatně obdobné názory doprovázely Laudovo prvotní rozhořčení.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.