Pouhou patnáctinu celkového vysílacího času byl na obrazovkách fanoušků F1 viděn Mercedes, což vedení týmu poněkud dohřálo a vyslovilo názor, že Ecclestone už zasahuje i do této oblasti. Ba dokonce padala obvinění, že jde o vendettu.
Důvodem mělo být prý odmitnutí Mercedesu zajistit dodávky motorů pro Red Bull, což ovšem byla už nejspíš jen rozladěná reakce týmu Stříbrných šípů. Lauda oznámil, že hodlá v Londýně Ecclestonea navštívit a nechat si od něj vysvětlit, co měl podivný přenos z Japonska znamenat.
Ecclestone však německému deníku Welt vysvětlil, že jeho svědomí je čisté: "O žádnou manipulaci nešlo. Před několika týdny jsme mluvli o způsobu přenosů a dospěli jsme k závěru, že by střed pole měl být zabírán častěji. Chtít ukazovat jen vozy ve vedení je nudné, pro nás je lepší ukázat i jiné obrázky z boje o pozice," objasnil své jednání Ecclestone.
"Věřím, že tyto úvahy Niki Lauda i Toto Wolff přijmou a porozumí jim. Možná, že v Japonsku režiséři zašli poněkud daleko, když nevěnovali tolik pozornosti Mercedesu, ale nechtěl jsem jim do toho zasahovat," trval na svém Bernie. Je otázkou, zda je skutečně potřeba odvádět nutné penzum vedoucím vozům, když široko daleko kolem nikdo není na úkor souboje o pozice, tedy aspoň nějaké akci. Ostatně obdobné názory doprovázely Laudovo prvotní rozhořčení.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.